Soap Opera – Episode 6

Trecuse mai bine de o săptămână de la ultimul episod, când am stat eu și am sucit-o pe toate părțile. Nu îl mai vreau. Pentru că e prea kid, pentru că face figuri și m-am săturat eu de toate astea. Ca să fiu sigură și să nu-mi pară rău mai târziu, am zis să-i mai dau o dată șansa să mă convingă că ce cred eu poate fi greșit. Tot eu. Normal, că doar eu am sucit problema pe toate părțile și asta era concluzia la care ajunsesem.

Așa că, zis și făcut. Acționez în consecință.

Eram într-o ședință și decid să-i scriu pe whatsapp: ”Diseară, după 22:00, la mine”.
Eram sigură că răspunsul afirmativ nu va întârzia să apară. ”Să mă aștepți în duș, cu uleiuri de masaj”. Ce l-o fi apucat? Mă gândeam eu….

Trece ziua pe la birou, ajung acasă, îmi pregătesc echipamentul și fug la sport. Trece și ora de antrenament și ajung acasă. Mă pun să fac duș, fără să dau semne. O suna el. Nu mă bag bine în baie că sună telefonul. Era 22:06. Ehe, ce prompt e. De obicei când nu stabileam o oră exact, se lăsa așteptat, lucru ce mă scotea din sărite. De obicei, femeia se lasă așteptată. Dar, după cum simțisem eu și el îmi confirma, era nerăbdător. Răspund. Îi spun că tocmai m-am băgat în baie și ori urcă acum, până nu intru în cadă și mă așteaptă până mă spăl, ori mai pierde vremea 10-15 minute până ies. Decide să aștepte. Îmi fac eu duș, și tocmai când ieșisem din baie și mă pregăteam de dat cu creme și alea alea, mă sună. Ies pe geam, îi arunc cheile și mă fac repede cu cremă, până urcă.

Intră înăuntru, ajunge în cameră, se întinde pe pat și începe să-mi spună diverse. Eu îl ascult în timp ce mă fac cu cremă. La un moment dat, mă întind și eu lângă el și îmi spune că lui nu-i place să primească ordine, ca cel de la mine azi și lui nu-i dă nimeni ordine. I-am răspuns zâmbind: ”tu mi-ai spus să îți spun când sunt singură acasă. Eu te-am anunțat. Mai departe a fost decizia ta. Eu nu te-am obligat să faci nimic.” Ca de fiecare dată când îl las fără replică, tăcere. Și a schimbat brusc subiectul.

Mă îmbrac și eu și ieșim la țigară. Evident, iar începe să-mi povestească verzi și uscate, prostii de-ale lui. L-am lăsat să îmi spună, să văd ce este capabil să scoată pe gură. Normal, doar prostii de vârsta lui, chestii ce mie mi se par copilărești. Un lucru e cert: prost nu e. Dar e prea copil pentru mine. Foarte bine, mă gândeam eu, am ales bine să ne vedem, ca să mă conving singură dacă mai merită să îmi pierd vremea cu el sau nu. Singura scăpare pentru el, în momentul de față, era sexul, care de obicei era incredibil.

Intrăm înăuntru și îl văd că merge în baie, dă drumul la apă în cadă și începe să se dezbrace. Aprinde el lumini, tot el le stinge, vroia să vadă cum să lase luminile aprinse ca să fie semi-întuneric în baie. Când termină de pregătit pe-acolo, mă cheamă și pe mine. Ne băgăm în cadă și eu încep să-l bâzâi, stropindu-l cu apă. Ca să mă facă să încetez, începe să mă atingă în zone ”periculoase”. Se joacă cu apa pe sfârcurile mele, o mână o simt între picioare și începe să mă sărute ușor. Știa clar că altă modalitate de a mă face să încetez cu bâzâiala, nu are.

După minute bune de sex oral în apă, când eu, când el și când atmosfera era încinsă bine, realizăm că ar fi cazul să ieșim din baie, locul mic nepermițându-ne să ne desfășurăm în voie.

Ajungem rapid în pat , unde continuăm episodul din baie. Bineînțeles că nu m-am putut abține și l-am tachinat. Și bărbații mă vor înțelege perfect ce voi scrie acum. Mă așezasem în așa fel încât să nu ajungă cu mâinile la mine între picioare, în timp ce eu i-o sugeam cu ardoare. Respira greu, gemea, în timp ce se chinuia să mă atingă. După ce l-am ”chinuit” așa o perioadă bună de timp, îmi șoptește că vrea să mă simtă. Zâmbeam satisfăcută, jocul îmi ieșea perfect. Mă așez peste el, trebuia să dețin controlul, ca să mă pot mișca în voie și să îi și văd reacțiile. Îmi plăcea la nebunie, nu pot nega, dar lipsea ceva. Mă mișcam când repede, când încet. Mă prindea de fund cu amândouă mâinile și gemea tare. Îi șopteam cuvinte murdare la ureche în timp ce mă mișcam ușor și încet, ca să mă simtă. După ce am ținut-o așa ceva timp, îl simt că ajunge la final și rămâne satisfăcut.

Culmea, eu nu am avut orgasm. Mi se întâmpla prima dată cu el. O fi mintea mea, o fi el de vină, nu știu și nici nu contează asta sau cel puțin nu mă interesează pe mine. Era schimbat, l-am simțit că nu se implică, nu mai era tandru și pervers, nu era prezent acolo, de data asta, pentru el, cred eu, era doar o chestie mecanică și fizică, exact ce uram eu cel mai mult pe lumea asta: sexul mecanic, doar de dragul de a o face.

După dușuri și îmbrăcat, ieșim din nou la țigară. El îmi spune din nou aceleași povești nemuritoare, iar eu, îi scriu mesaj celui mai mișto tip alive: ”I want YOU deep in my pussy”. Era clar, din moment ce el era încă la mine și eu îi scriam altuia mesaje depravate.

A plecat și a rămas că ne auzim la telefon.

Era clar, m-am convins: era gata. Din punctul meu de vedere.

Eu zic că e over, dar sunt ferm convinsă că mă va căuta. Cât de curând.

………………

4 comentarii

  1. hmmmmm
    nici mie nu imi plac partidele de sex in care el ajunge sa respire sacadat si eu sa nu simt nimic …uneori ma gandesc ca eu nu am fost suficent de concentrata acolo , dar de cele mai multe ori cand se intampla asta il provoc sa continuam , chiar nu ma imbrac si daca merg la dus il chem langa mine si il pun cu capusorul la loc de cinste si ma si stimulez daca e ….dar nu ma las neterminata 😀 daca chiar se intampla sa nu-i pese de asta si sa nu reactineze la provocari …in episodul ce urmeaza ….traieste pe pielea lui o „pedeapsa” si ma asigur ca ramane el cu ochii in soare 🙂 poate sunt prea rea si razbunatoare , dar unii chiar merita 😀

    Apreciază

    1. Eu nu sunt răzbunătoare. I just sit back and let karma fuck him up 😉
      E cel mai tare așa, crede-mă, am trăit-o pe pielea mea și e o satisfacție de inegalat 😉
      Cât despre lipsa orgasmului, nu m-am obosit, am spus doar că eu am făcut chestia asta cu un scop și m-am convins, acum nu mai are de ce să-mi pară rău.
      Deci, e bine așa.

      Apreciază

Lasă un răspuns

