Sex life

In ultima perioada, nu ma mai multumeste viata mea sexuala. Nu pentru ca nu am o viata sexuala normala, ci pentru ca nu mai am persoana aceea care sa aibe doza de nebunie necesara si cu care sa fac toate prostiile posibile. Am amintiri multe din perioada cu M. toate mai nebunesti si mai hazlii. Si stiu ca peste ani doar amintirile raman si ceea ce am simtit la momentul respectiv. Restul nu conteaza.
Acum, in secunda aceasta, la ceas tarziu in noapte, mi-e dor de M. , mi-e dor de tot ce faceam cu el. Uneori imi amintesc de el si o fac cu drag, pentru momentele frumoase ce le-am petrecut impreuna. Si in 7 ani am adunat cateva……
Pentru multi, sexul e un rau necesar, o necesitate fiziologica. Pentru mine e esenta vietii. Pentru ca totul se invarte in jurul sexului…..

11 comentarii

  1. Sexul face parte din instinctele de baza ale mintii noastre. Unii din noi ii acorda mai multa importanta, in schimb altii il evita si il suprima. In orice caz, va fi intotdeauna un prilej de „evadare sufleteasca”.

    Apreciază

  2. sex sex sex ..i like sex ..:) dar vorba ta , exista in viata fiecaruia o persoana pe care o avem in varful preferintelor , nu ca ar exista un stas in ceea ce priveste sexul …dar , asa se intampla cand cel care a fost cel mai bun ne trezeste amintiri , nu cel mai bun la calarie 😀 ca pt unii sexul se rezuna la atat ci cel care ne-a facut sa ne simtim cel mai dorite si cel mai femeie 🙂 si eu am o astfel de persoana care imi starneste amintiri ..si am facut sex o singura data , 4 ore de sex pasional impletit cu nebunie 😛 vai ce bine a fost , insa stia tot ce imi place si ce nu , stia pe ce pun pret , stia ce pot sa ofer , am vorbit cu el timp de mai bine de un an ( in general despre sex ) pana sa ma faca sa-i zic ca-l doresc …si atat a fost suficient pentru el astfel incat sa faca intr-o singura noapte 700km pana la mine 😀 probabil se temea ca daca o sa treaca timpul nu o sa-l mai doresc 🙂

    Apreciază

    1. Stiu cum e, cu M. pierdeam nopti intregi pentru a ne satisface placerile sexuale si chiar cate o zi de la pranz pana seara. Ca sa nu-ti mai spun de micile escapade de cate o ora sau poate chiar mai putin; care erau un adevarat deliciu din cauza lipsei de timp. Amintiri am enorm de multe.
      Tocmai de aceea, imi voi gasi pe cineva cu care imi voi crea amintiri pe viitor.

      Apreciază

  3. groaznic moment, poate singurul plus din treaba asta cu avutul a ‘n’-shpe amante, m-a ferit in a ajunge la situatia ta.
    Pe de alt aparte.. mi-o doresc pe acea ea care sa fie acolo mereu, la fel de turbata ca si mine..

    Apreciază

  4. esti incredibila baby..
    ma regasesc in persoana pe care o cauti..
    oare cum nu ne am intalnit..
    …da.. ce intrebare stupida..))
    caut pe cineva cu care sa nu fac numai sex ca un animal, ci cu care sa las viata sa isi joace in fiecare zi cartea..iar eu sa-i raspund pe masura..))

    Apreciază

Lasă un răspuns

