Soap Opera – Episode 5

La două zile după întânirea întâmplătoare din oraș, primesc mesaj: ”luăm o cameră în seara asta?” Zâmbesc satisfăcută și îi scriu mesaj înapoi: ”Dacă vrei, ia.” Îmi scrie mesaj că ne auzim mai târziu, îi spun că după ora 22:00 și îmi văd de ale mele. Zâmbisem satisfăcută pentru că observasem în ultima perioadă cum nu are stare și mă vrea, nu mai știa ce să facă ca să mă aibe din nou în așternuturi.

Ajung acasă seara, după sală și îi scriu mesaj: ”Cu ce vii după mine?” Vroiam să știu dacă vine cu mașina sau cu motorul, ca să știu cum mă îmbrac. Îmi scrie mesaj că amânăm întâlnirea din cauza unor treburi și o lăsăm pe mâine. Era ok pentru că eram extrem de obosită, trebuia să fac și baie, era târziu, avusesem o zi stresantă, dar mă scosese din sărite că iar făcea fazele lui obișnuite cu amânări și căcaturi, exact ce ziceam: dacă zici o chestie păi las-o așa, în pula mea.

Îi răspund:”Mâine e ultima ta șansă. Use it wisely, or not”. Și mă pun la somn, după baie și toate cele.

A doua zi, eram pe drum de la muncă spre casă, când mă sună: „Ce faci?” Pe naiba, îmi venea să-i spun. Mă sunase să vadă care e dispoziția mea, bănuiesc. Îi spun că nu îi pot povesti de ce sunt nervoasă , ca să îmi înțeleagă starea și rămâne să ne auzim diseară. Îi spun să mă sune când se eliberează, că eu voi fi prin oraș și vedem cum facem.

La vreo oră după asta, primesc mesaj. Amânase din nou întâlnirea ”fumăm o țigară eventual”. Tăcere. Nu i-am mai scris nimic. Mă enervase maxim, am văzut cât de mult îi păsa, deci era clar, nu mai aveam ce discuta cu el. Credeam că înțelese din tăcerea mea că m-am supărat pe el…..

Îmi văd de ale mele, la cât de nervoasă am fost pe faza ce o făcuse, am decis să uit de existența lui. Zis și făcut. Merg la niște prieteni în vizită. Mâncăm noi o delicioasă cină, ne punem la tv, râdem, facem glume, mișto-uri etc. La un moment dat merg la baie. În timp ce eram la baie, aud telefonul cum sună. Știam că e el, după tonul de apel. Eh, să fii sănătos, mă gândeam. Ies din baie și îmi spun prietenii că îmi sunase telefonul. Mă uit la telefon, văd apelul pierdut de la el și îl pun la loc pe masă. Seara cu prietenii mei e prea mișto ca să mi-o strice el. Ignore. Să simtă.

To be continued.

3 comentarii

Lasă un răspuns

