Soap Opera – Episode 1

Era o seară târzie de vară, aerul încă era călduț afară, noaptea târziu, eu mă plimbam prin oraș și vorbeam la telefon. Având în vedere că nu mai am stări melancolice de foartă multă vreme și nu mai pun nimic la suflet din prostiile pe care le făcea kidul, eram chiar voioasă și nu aveam nicio treabă. Mă hotărâsem de ceva vreme că nu mă mai afectează nimic legat de el și așa și era. Îi tratam toate tâmpeniile și gesturile necugetate cu indiferență. Bună alegere 🙂

La un moment dat, sătulă de toți nebunii din trafic, am oprit pe dreapta într-o parcare unde nu era nicio mașină, doar eu. Având deja ochiul format, l-am văzut pe kid, cu motorul, pe partea cealaltă de drum. Evident că nu m-am precipitat și mi-am văzut mai departe de conversația mea interesantă la telefon. După 10 minute, îl văd că oprește lângă mine și zice ceva, dar fiind atentă la discuția telefonică, nu am auzit ce a zis. I-am zis să parcheze și el mai în față, să fumăm o țigară.

Mi-am încheiat convorbirea și am coborât din mașină. Ne-am sprijinit de mașină și am stat vreo 10 minute la povești. Kid insista să facă pe batman, deși îi spusesem că nu e loc , dar degeaba, el o ținea pe a lui. Începuse să-mi povestească despre noul lui job, minunata mașină nouă ce o primise de la firmă și tot felul de chestii de genul, care pe mine mă lasă rece. Nu mă mai dă pe spate nicio mașină, indiferent de ce valoare ar avea sau cât de bună ar fi. Sunt lucruri mult mai importante în viață decât asemenea superficialități. În fine…..

După ce ne-am terminat țigările, a rămas că ne auzim la telefon să stabilim când ne vedem. De fapt, hotărâsem că ne vedem într-o seară anume, doar să-l anunț. Ne-am despărțit amical și și-a văzut fiecare de drum.

To be continued………………….

4 comentarii

Lasă un răspuns

