Ending

Stabilisem că ne vedem miercuri și luni seara. I-am scris pe whatsapp în cursul zilei să văd care e atmosfera și a făcut pe interesantul, așa că mă enervasem pentru că mesajul lui a fost cireașa de pe tort.

După-masă când am ajuns acasă , mă gândeam: de ce sunt eu fraieră și mă enervez? În fond e doar un copil, nu are rost să îmi toc nervii și cu el, în plus avem vieți paralele…. Zis și făcut: zen mood on și gata. Mi-am văzut de sport și de ale mele în seara aceea, dar oare mă lăsase în pace? Evident, nu.

Când ieșeam de la kangoo, mesaj. Mă bombardase cu mesaje până am ajuns acasă și după aceea, evident aberații, începuse să negocieze cu mine despre sex. Ce sex facem și alte de-astea. Pentru că eram zen și nu vroiam să mă enervez, i-am scris într-un final, un mesaj destul de lung, în care i-am explicat pentru a nu știu câta oară, diplomat și elegant, că acest comportament al lui, nu îl poate aplica cu mine și că dacă se răzgândește și încetează cu prostiile, știe unde stau. 10 minute de tăcere. Eram sigură că nu i-a convenit ce i-am scris, dar era momentul să închei definitiv cu prostiile astea și găsisem momentul potrivit.

M-am băgat în baie, simțeam nevoia de o baie fierbinte după ora de sport. După 2 minute, sună telefonul. The Kid. Aha, brusc și dintr-o data te-ai săturat de scris mesaje. Ce interesant :-)) Mă apucase râsul. M-a luat cu vrăjeli de-alea ieftine de-ale lui, dar i le-am retezat rapid. Când a văzut că nu e chip să o scoată la capăt cu mine, a cedat, a schimbat subiectul și a rămas că ne auzim mai târziu. Nici că mi-a mai păsat mie de apelul lui, m-am așezat frumos în pat, după baia fierbinte și am dormit ca un prunc până dimineață.

Cu zâmbetul pe buze, dimineață, am stat și m-am gândit: de ce i-aș fi acceptat eu toate prostiile ce îi veniseră în cap? Pentru o partidă fantastică de sex? No way. Stop joc. Nu mai am de ce să îi suport prostiile. O fi el bun în pat și cel mai cel în materie de sex, dar tâmpeniile ce la spune și le face, eu nu trebuie să i le suport. Nu am nimic de împărțit cu el, nu sunt prietena lui și, prin urmare, eu sunt cea care alege. E plină lumea de bărbați. Și de femei.

Singurul lucru de care sunt curioasă acum, în secunda asta, este dacă o să mă sune diseară. Și dacă o va face, nu îi mai răspund. Că n-am nimic de pierdut. Ba, mai mult, am de câștigat ceva nou, încă nici eu nu știu ce, deci e surpriză 🙂

Așa că, sunt cu ochii pe ce urmează, ca și în filmele acelea care au continuare: stay tuned. Om trăi și om vedea.

Lasă un răspuns

