Another year has gone by

Anul trecut, pe vremea asta, nu vroiam să vad și să aud pe nimeni. Azi, a fost o zi frumoasă. Am avut parte de multe surprize și incă mai urmează. Felicitările, masa și dansul, mâine 😉

Tocmai am împlinit frumoasa vârstă de ”19” ani 😉 Mă simt exact de 19 ani, nici mai mult nici mai puțin. Nu degeaba zic eu tot timpul că vârsta e doar o cifră, contează cum te simți și cum îți e sufletul.

Și ca să vă țin la curent cu ce se mai întâmplă în viața mea, în episodul de azi, pot să vă spun că în mare, e cam la fel, nopți pierdute fără număr, kidul prin zonă, dar parcă nu mai prezintă interes, acum simt diferența de vârstă dintre noi. Ideea e că o să ignor această diferență pentru că așa trebuie, la tipul de relație pe care îl avem și luând în considerare scopul acesteia, vârsta nu contează. Contează doar plăcerea din momentele acelea. Și cam atât…..revin în curând cu noi episoade erotice 😀

6 comentarii

      1. Hmmm…se pare ca acum post-ul apare in mod corect. L-am vazut acum cateva minute cu titlul „One More”, si continand o serie „inexplicabila” de litere.
        Acela a fost motivul comentariuliu meu de mai sus 🙂
        In orice caz, welcome back, si „La Multi Ani!”

        Apreciază

Lasă un răspuns

