Sălbatică

După nopțile și zilele nebune petrecute împreună, mai iau o gură de aer, o pauză, fizică. Dar gândul tot la sex îmi e. Da, știu, sunt mai rău ca un bărbat, mi-a spus că sunt nesătulă, nifomană ș.a.m.d. Who cares?! Îmi place să mă fut și o să o fac atâta timp cât pot. Îmi place să fac sex fără implicații sentimentale, atâta timp cât individul în cauză, e pe aceeași lungime de undă ca mine. Știți voi, ăștia care mă citiți de ceva vreme, crezul meu despre sex și faptul că e o artă, atâta timp cât știi cum să profiți de chestia asta, liber și fără prejudecăți.

Mai nou, în momentele în care sunt ok sufletește și nu cad în butoiul cu melancolie, am o plăcere nebună să devin sălbatică, să-l chinui până aproape de final și apoi să mă opresc și să o iau de la capăt. Îmi place să văd cum se maifestă și de aia o tot fac. Partea interesantă e atunci când face și el asta. Noroc că vecină-mea care îmi suporta urletele și gemetele involuntar, s-a dus pe lumea aialaltă și nu o mai torturez :-))

În rest, nimic nou sub soare. Ah! Ba da! Am început iar să caut prin orașul ăsta minuscul, un tip cu minte nebună ca a mea. I need fresh meet 😀 Bine ar fi să și găsesc. Dă-l naibii, unul de sămânță tot o fi rămas, sper doar să îl și găsesc.

Ce mă enervează mai nou e că, nu am timpul necesar să fac toate câte le-aș face. Și ce-aș mai face….of, doamne, nici nu vreau să mă gândesc.

E interesant că cineva mă tot provoacă de câteva zile, o fi având impresia că e doar gura de mine. Ceea ce nu știe, e că sunt la fel de nebună precum par și când vine vorba de sex în 2 , nu mă prea reține nimic. Om trăi și om vedea…….

17 comentarii

  1. Buna! Ai un email? Doresc sa te invit la un mic chestionar despre cum vad femeile barbatul si despre relatii in general. Plus de asta doresc sa-ti spun cateva cuvintele si sa-ti pun cateva intrebari ce nu pot fi scrise in public.

    Iti cer acestea pentru ca sunt implicat in dezvoltarea personala pentru barbati si cel mai bun profesor, pentru noi barbatii, cand vine vorba de relatii, sunt femeile.
    Astept un mail daca ai. Iti multumesc

    Apreciază

  2. NU TE SUPARA TE INTELEG PERFECT , DUPA CE CINEVA ITI FACE SUFLETU PRAF SI PULBERE NU MAI POTI SA AI INCREDERE IN SEXUL OPUS :p BLEAHH MAI ALES IN BARBATII SI TOT CE VREI E SEX SEX SEX SI IARA SEX DEVII DEPENDENTA DE AVENTURA SI INCERCI SA ITI GASESTI IMPLIMIREA IN ASTA …

    DAR NU E BINE ASA CA TIMP AJUNGI DOAR SA TE … DISTRUGI PE TINE DEOARECE BARBATII DIN VIATA TA NU VAD DECAT O AVENTURA IN TINE.
    Azi iubesc trupul femeiii ce ii satisface si maine bajocoresc acelasi trup.
    Acest lucru spune multe si despre caracterul acelor barbatii.
    Punete la picioarele unui barbat, fa in asa fel incat el sa aiba contol total si o sa ii vezi caracteru. Refuza-l si o sa ii vezi din nou caracteru’
    Unu o sa te ridice si altu’ o sa iti dea cateva picioare in fund.

    Apreciază

    1. Nu stiu ce ai vrut sa spui prin acest comentariu. Ce ai spus tu, este si nu asa. Poate femeile si barbatii limitati in gandire, au aceste conceptii. O femeie si un barbat cu minte deschisa realizeaza ca sexul e pur un act fizic pe care toti il practicam din placere. Nu vreau sa dezvolt din nou acest subiect, l-am dezbatut de prea multe ori….

      Apreciază

Lasă un răspuns

