Plăcere

Se prevedea a fi o sâmbătă seara la o limonadă cu o prietenă, seară plictisitoare și discuții ca-ntre femei. Ne-am așezat la masă, am comandat și ne-am pus pe povești.

Vorbisem cu Dan mai devreme și îmi spusese că mă sună mai târziu să vedem unde ieșim. Bineînțeles că nu mă așteptam să sune, doar îl știam ce zăpăcit e. În plus, o lăsasem baltă cu apropourile. Mă mai bâzâia el pe la birou, când ajungea pe la mine, dar totul se rezuma la atât.

Am fugit până la toaletă și când m-am întors , am dat nas în nas cu Răzvan și colegul lui. Mi se părea mie că prea îmi zâmbește el, dar am zis că e doar impresia mea.
Vorbesc cu ei, îmi spun că are Dan masă sus și rămân și ei, să urc și eu. Le-am spus că sunt cu o prietenă și după ce ne terminăm băuturile, urcăm și noi. Zis și făcut. După câteva ore în locația respectivă, am plecat direct în club, insistase Răzvan să mergem acolo, ceilalți plecaseră mai devreme și rămasem doar noi două cu ei doi acolo. Amica mea nu vroia să meargă cu noi așa că am rămas doar eu cu ei.
Ne-am dus în club, ne-am distrat foarte fain, toți. La un moment dat, tot prostindu-ne noi pe acolo, mă ia Dan în brațe și-mi spune : ”auzi tu, eu observ că noi avem o relație de prietenie prea frumoasă ca să o distrugem pentru un futai”. Am început să râd, i-am dat dreptate, l-am pupat și ne-am continuat dansul și distracția.

Era deja dimineața devreme, când, eu cu Răzvan am decis că ar fi timpul să mergem acasă. Știa că îmi lăsasem mașina în oraș și mă rugase  să îl duc și pe el acasă. L-am căutat pe Dan, că dispăruse, să-l luăm și pe el acasă, dar nu a vrut să vină așa că am plecat doar noi doi. Știam că dacă plecăm doar noi ajungem fix….la el în pat. Încă de pe drum începuse să mă pipăie și să nu mă lase să conduc, deci era clar, avusesem dreptate, din nou.

Am ajuns la el și am fugit direct la duș. Mă așteptase să ies, mă luase în brațe imediat cum am ieșit și m-a întors cu spatele la el, în fața oglinzii. Începusem să ne sărutăm cu foc, să ne atingem reciproc, toată scena din fața oglinzii, mă excita fantastic. Era ceva nou pentru mine și mă încânta ideea. Îmi plăcea să mă văd și să îl văd acolo, în fața oglinzii, unul mai doritor ca celălalt. Ne doream amândoi o dimineață nebună, cu sex sălbatic, fără limite. Așa a și fost, ne-am satisfăcut reciproc plăcerile, am amânat momentele de extaz intens, am schimbat poziții și nu ne săturam. Da, o vroiam în mine cu dorință aprinsă, vroiam să mi-o dea cu sete, fără tandrețuri și sentimentalisme. Ne doream același lucru și a ieșit perfect. Sex sălbatic, gemete înfundate și țipete de plăcere răsunau în liniștea dimineții.

Soarele strălucea de mult pe cer, când am ieșit de la duș și m-am ghemuit în pat. Mi se făcuse frig, probabil oboseala își spunea cuvântul, nu vroiam să dorm acolo, îmi era dor de patul meu. Am mai stat la povești o bună bucată de vreme, după care, ne-am pus la somn, fiecare în patul lui.

Am plecat de acolo, cu un gust diferit, îl simțeam schimbat, avusesem un alt gen de conversații, foarte diferit față de până atunci, nu mă așteptam. Atunci, în dimineața aia, când tremuram de oboseală și îmi simțeam carnea incinsă, am realizat că, de fapt, instinctul meu nu a dat greș și am avut dreptate. Am știut încă de la început, că nu putea fi cum mi l-au pictat cunoscuții. Un bărbat la 42 de ani, nu se comportă ca și la 15. Și totuși, greșeala mea a fost că i-am crezut pe cei din  jur, înainte să am o discuție cu el. Am mai învățat ceva.

3 comentarii

  1. frumos , imi place , imi place cel mai mult ca esti una din persoanele care isi traieste viata si carte se bucura de momentele frumoase 🙂 ce cele mai multe ori instinctul feminin nu da gres

    Apreciază

Lasă un răspuns

