Hard one

Mi-e greu să-mi revin după noaptea trecută….. Credeam că nu mă mai poate surprinde nimic la kid și se pare că m-am înșelat amarnic, spre norocul meu.

Stăteam, ca de obicei, liniștită în pat, încercam să mă concentrez la filmul ce rula pe display-ul din fața me, deși îmi era greu. Gândurile îmi zburau departe, prin perdeaua ce se mișca la adierea vântului. Se răcorise bine de tot și o furtună se tot chinuia să ne facă o vizită, eșuase, în final. Notificarea telefonului m-a trezit la realitate, m-a readus cu picioarele pe pământ.

”El: -Ce faci?

Eu: -Mă plicti

El: -Rău de tot?

Eu: -Vii?

El: -Depinde. Ce oferi?

Eu: -Ce vrei?

El: -Păi să văd ce oferi tu și după văd eu dacă îmi convine.

Eu: -Știi bine ce și cum. Dacă vrei, vii.

El: -Reaua ce ești. Clar că vin. În juma de oră ajung. Lick you.”

M-am ridicat încet din pat, am schimbat așternuturile, am mai făcut un duș și m-am așezat din nou în pat când bâzâia din nou telefonul:

”El: -Ai lăsat apă în cadă?

Eu: -Nu ai zis. Vrei să las?

El: -Da 🙂 Și tu bineînțeles.

Eu: -Eu?

El: -Da, tu cu mine”

Abia primisem ultimul mesaj că îmi suna telefonul, era jos, aștepta să-i deschid. Am fumat o țigară, între timp se umplea și cada cu apă. Vroia să intru și eu cu el în cadă. Am cedat la insistențele lui, deși nu prea aveam loc. Urma un preludiu incendiar, ups and downs, hot and cold.

Începuse să mă ude cu apă pe sâni, mă mângâia ușor și își plimba mâinile pe tot corpul meu, îmi atingea fiecare centimetru de piele. Reușise să-mi trezească toate simțurile, îi plăcea să se joace cu mine, știa când și cum să acționeze ca să mă facă să îl vreau tot mai mult. Oricum, e singurul, dintre toți cu care am fost până acum, care știe să mă satisfacă maxim. Și când mă gândesc, că le dă clasă multora mai mari ca el….. e incredibil!

Ne continuam joaca în apă, cu atingeri incitante și săruturi fierbinți, observam cum îi place să mă provoace și să mă audă gemând. M-am ridicat ușor și l-am lăsat să-și facă duș, deși striga după mine să nu fug. Îl așteptam în pat, complet goală. Mă mirasem puțin când, ieșind din baie, mă chemă pe balcon la țigară. Mi-am aranjat prosopul și am ieșit cu el, pe balcon.

Mi-am aprins țigara când m-a tras lângă el și a început să mă lingă ușor. Și-a făcut loc între picioarele mele și începuse să mă tachineze. Știa exact locul unde trebuia să mă atingă ca să mă facă să tremur instant. Am realizat mai târziu că dispăruseră prosoapele și nu simțeam deloc vântul de afară. Încă nu era destul de târziu încât strada să fie pustie, treceau mașini destul de des. Mă gândeam că probabil oferim un spectacol pe cinste cuiva, dar mi-a trecut repede și acest gând.

M-am așezat în genunchi în fața lui și am început să mă joc și eu, la fel cum făcuse el mai devreme. Mă jucam cu limba pe ea, de sus până jos, încet, privindu-l atent în ochi. Îmi place la nebunie să îi văd privirea în timp ce buzele mele îl ating. Mă excită fantastic să văd că îi place și mă motivează să îl fac să se simtă cât mai bine. În fond, îl văd cum vrea să mă simt eu bine și o face din plăcere, cum să nu îmi doresc să îl văd că se simte la fel de bine?!

Am intrat înăuntru, aveam toată casa la dispoziție, iar patul parcă ne chema să-l folosim. Și cred că a fost prima dată, în toții anii, când, spre dimineață, când am rămas singură, nu îmi venea să cred cum arăta patul……

M-am întins pe pat, mă uitam la el cu dorință aprinsă și abia așteptam să-l simt. Ne-am unit buzele prin săruturi fierbinți și dornice de mai mult. Îi simțeam atingerile fierbinți și îmi doream cu disperare să-l simt în mine. M-a făcut să tremur, nu mai îmi puteam controla mușchii, îmi simțeam vibrând fiecare centimetru de piele, fiecare organ din corp. Era o senzație de nedescris, nu am mai experimentat-o până acum. Valuri de căldură îmi cuprindeau tot corpul și urmele plăcerii le simțeam pe așternutul fierbinte și ud de sub noi.

Încerca să mă țină acolo sus, pe acel piedestal al plăcerii, întruna, să simt cât mai multe, fără oprire, însă nu m-am lăsat. Îl vroiam și pe el acolo sus, cu mine. Începusem, din nou, să mă joc cu el. L-am atins ușor cu buzele dornice de el, am început să-l ling ușor, de sus până jos și îmi plăcea la nebunie să îi sug capul, când repede, când încet. I-o luasem toată în gură, știam că-i place și stăteam cu ea în gât, după care mă jucam din nou cu limba și i-o sugeam cu o poftă imensă.

După jocuri dornice de creat plăceri cât mai vii, mai înfocate, m-am așezat deasupra lui, să-l simt tot, înauntrul meu. Credeam că ce va urma va fi mai puțin intens, însă din nou m-am înșelat. Am început să mă mișc încet, unindu-mi buzele cu ale lui. Mișcările mi se intensificau din ce în ce mai tare, respiram greu printre suspine când am simțit un fior puternic în tot corpul, urlam din ce în ce mai tare și simțeam cum curg în valuri. Ca de fiecare dată, când mă simte cum vibrez, mă prinde de mâini, să nu îl pot atinge și mă ține acolo, deasupra lui, insistând pe mișcarea care mă face să curg de plăcere. Îi place la nebunie și mie la fel. Nu mai îmi simțeam picioarele, tremuram toată și nu-mi venea să cred ce plăceri era capabil să-mi ofere.

De prima dată când am schimbat două vorbe cu el, mi-am dat seama că e capabil să ofere multe și acum îmi arăta, pentru a nu știu câta oară, că de fiecare dată, se poate tot mai mult.

Era acum în spatele meu, intrând cu putere. Îl simțeam adânc înăuntrul meu și știam că e momentul lui. Simțeam că e aproape de punctul culminant și mă mișcam în ritmul lui, gemând la fiecare palmă ce-o primeam. Îmi părea atât de sălbatic și excitant momentul, încât îmi doream să dureze cât mai mult. L-am simțit și pe el tremurând de plăcere. Tremura la propriu, ca de fiecare dată, orgasmele lui sunt de fiecare dată foarte intense, îi ia ceva timp să se liniștească. Atunci, în momentele acelea, maxime pentru el, ador să-l iau în brațe și să-l îmbrățișez cât mai tare, să-i simt trupul tremurând în brațele mele.

Ne savuram țigara în bătaia vântului, afară. Eram uzi amândoi, stăteam unul lângă celălalt, fără să scoatem un cuvânt, prețuiam acel moment de liniște.

Mi-era dor de el. Partea nasoală este că pe zi ce trece îmi doresc tot mai mult să am lângă mine pe cineva ca el. Și nu doar pentru sexul incredibil, pentru personalitatea puternică ce îl reprezintă. Pentru că îl văd că îi pasă, nu o face doar de dragul de a o face, cum fac marea majoritate a bărbaților. Pune plăcerea mea mai presus de a lui. Poate pentru că mă vede că fac la fel, poate pentru că știe și crede la fel ca mine, că sexul nu e doar un act mecanic, e o artă. Mă cam pune pe gânduri și nu îmi cade  tocmai bine. Nu îmi fac iluzii că el, va fi cândva doar pentru mine, nu pot să fac chestia asta, să mă bag între două persoane. Roata, chiar de ar fi pătrată, într-o zi tot se întoarce și nu sunt dispusă să accept astfel de consecințe. Sunt în butoiul cu smoală. sufeletește sunt sub nivelul mării. Nu e vina lui, pe el, îl ador.

2 comentarii

  1. Superba noapte! Ma regasesc printre randuri. Am experimentat si eu ceva asemanator. Un el fabulos in pat, sexul era explozibil si se oferea totul chiar daca nu exista iubire intre noi, dar care era al meu doar cand ne intalneam.

    Apreciază

Lasă un răspuns

