Party & More

Ne-am adunat cu toții după mult timp și am decis să ieșim în locația noastră preferată unde dansul, muzica și alcoolul sunt pe primul loc. Seara începea promițător, el venind la mine și prinzându-mă de obraji, în joacă.

Ne adunasem în număr mare, undeva la vreo 20. Toată seara ne-am hârjonit, am dansat, ne-am prostit, ne trimiteam pupici ș.a.m.d. Ea a văzut toate fazele și se pare că nu-i convenea. Nu mai are o relație cu el de mult timp dar e tot îndrăgostită de el și se pare că îi cam displăcea ceea ce se întâmpla între mine și el. Mie nu îmi spusese nimic, deci nu aveam de unde să știu……. Și în fond, el nu are obligații, eu nu am, deci de ce m-ar interesa altceva?!

Faza cea mai tare a fost că spre dimineață, pe la 4a.m. am rămas puțini noi două, el și Gunoiul Ea și cu ”jucăria” (să-l numim……..Dan), au avut niște chestii de lămurit, discuții aprinse, alea, alea. Am încercat să-i fac să o lase baltă, că nu era nici momentul și nici locul potrivit, dar mi-au spus să nu mă bag. Așa am și făcut.

Celălalt, de care vă povestisem mai demult că are ignore din partea mea, părea a fi ok. Eu ștersesem cu buretele ce se întâmplase, pentru că nu avea sens să mă încarc negativ pentru astfel de prostii. Și cum rămăsesem doar eu cu el în ecuație, am început să discutăm. Îmi zicea să-l duc eu acasă. În fine, după câteva replici, am decis că e mai bine să plecăm pentru că cei doi nu-și încheiau discuțiile, era târziu, se cam golise localul și nu mai avea niciun sens să rămânem acolo.

De dormit, nu mai puteam dormi pentru că riscam să nu mă mai trezesc să merg la lucru, deci urmau multe cafele. Nebunul ăsta, nu vroia să mă lase acasă și m-a dus la el ”să-i țin companie” dacă oricum nu dormeam. Bineînțeles că scopul lui era altul și mi-am dat seama, dar l-am lăsat să văd ce face. Numai bine că prinsesem momentul să-l iau la întrebări despre gura lui aia mare. Mi-a spus că el nu a discutat cu nimeni și că oricine l-a întrebat nu a dat apă la moară și s-a eschivat. Nu pot să-l cred, pentru că, din nou, avea interes să cadă bine în fața mea, doar eram amândoi în același pat. Dar, apoi, m-am gândit că posibil să fi spus și adevărul. Oricum nu mai îmi bat capul cu ce a fost și mi se rupe de toate discuțiile din gașcă, oricum vor exista întotdeauna.

Da, iar ne-am tras-o , ca de obicei. El adormise instant, după aceea, era și el nedormit de vreo 48 de ore, eu doar de 24 🙂

Am ațipit vreo 20 de minute până îmi sunase alarma. M-am îmbrăcat și am fugit acasă să mă spăl și să mă pregătesc pentru o nouă zi de muncă. Și ajunsesem să pun din nou capul pe pernă după vreo 36 de ore nedormite.

Și cel mai ”interesant” e că ne-au văzut plecând împreună, iar o să mă distrez pe seama bârfelor :-))

Și asta nu e tot……

Azi-noapte am luat-o din nou de la capăt…… dar în număr mai mic. Protagoniștii, ca de obicei, eu, Dan, ea și încă câțiva prieteni. Aceleași faze între mine și Dan, aceleași mutre ale ei. Dan, deși încerca să o combine pe una, de fiecare dată când avea ocazia, îmi spunea ce mi-ar face și ce mi-ar drege, ne băgăm în seamă pe față, fără nicio jenă. După ce am colindat câteva localuri toată noaptea și aveam ceva alcool la bord, am ajuns azi-dimineață acasă, când soarele era pe cer.

Nu știu unde se va ajunge și ce se va întâmpla, ideea e că ne cam placem reciproc.

Și de-ar ști ea ce ne mai conversăm noi pe whatsapp………:-D

5 comentarii

  1. Tachinarea feminina nu are margini. Am impresia ca voi femeile aveti darul de a va etala abilitatile in fata unor „victime” fara sperante. Ce-ar fi sa incerci un joc mai complex?!

    Apreciază

Lasă un răspuns

