I can feel it!

Deci, da….

The kid is back 🙂

De două zile tot îmi dădea târcoale și azi chiar am vorbit cu prietena mea despre el, spunându-i că simt că se va întâmpla ceva și la un moment dat tot se va întoarce. Mă întrebase de ce nu îi scriu eu un mesaj dacă știu că nu va zice nu? Nu vroiam să acționez eu prima, pentru că eram 100% convinsă că nu se va mai abține mult timp și așteptam să facă el primul pas. Așa a și fost.

După o luuuuuuungă zi de plaja, am ajuns acasă, am făcut repede un duș și m-am întins în pat, terminată de oboseală. Cum stăteam eu așa liniștită și mă uitam la un serial, aud sunetul notificării de pe telefon. Mesaj. Credeam că e prietena mea, rămase că îmi trimite sms când ajunge acolo. Când colo, surpriză! The kid! Atâta am așteptat. Al doilea mesaj a fost : ”În cât timp ești la mine?” . Știam că nu va zice ”nu”. Răspunsul lui a venit rapid :”5 min”. Și 5 au și fost.

Mi-a înviat toate simțurile, m-a făcut să trăiesc din nou senzații de mult uitate, m-a urcat pe culmile plăcerii. Da. N-am cuvinte. E cel mai bun. Și nu am ce să comentez. De-ar fi toți bărbații ca el….. toate femeile ar fi fericite.

Pe scurt: hardcore & tender.

Ș vara e abia la început ……

3 comentarii

Lasă un răspuns

