Men…..

Am început de joi….de atunci , cred că am dormit vreo 5 ore în total, până în prezent. Chefuri, ieșiri, întâlniri cu prieteni, voie bună și distracție, cam ăsta a fost meniul ultimelor zile.

Vineri noaptea, după ce o lăsasem pe prietena mea acasă, am ocolit puțin, să văd dacă există mișcare prin oraș la ora aceea (era vreo 3 dimineața) și am avut parte de o surpriză! Domnul M. trecea agale strada, îmbrăcat foarte lejer. I-am văzut reacția pe chip și am plecat satisfăcută spre casă.

Sâmbătă seara am ieșit să o sărbătorim pe ea, prietena mea, în cel mai fain pub din oraș. Și m-am distrat fantastic. Pe lângă toată distracția de acolo și glumele, dansul și amuzamentul cu gașca veselă, eu personal am avut un motiv în plus de amuzament.

Simțeam privirile celor din jur asupra noastră (a femeilor cu invidie și a bărbaților cu dorință), iar pe mine una mă amuză super tare chestia asta. Dansam eu de zor pe acolo, când îl văd pe C. Merg la el și îl salut, mă ia în brațe și mă pupă, îi explic care e treaba și cu cine sunt și ne punem pe dansat. Eu bine-dispusă, cu paharul într-o mână, țigara în cealaltă, mă tot fâțâiam și dansam cu spatele la el. L-am simțit cum mă privește și puteam spune exact ce ar vrea să-mi facă în momentul acela. La scurt timp după ce am realizat eu cum stă treaba, am simțit cum mă apucă obraznic de fund. Era confirmarea clară a ceea ce simțisem eu, cuvintele fiind de prisos. N-a mai vrut să stea, fiind destul de târziu și îmi spune că iese și mă așteaptă afară. El vroia să plecăm împreună. Eu am decis că rămân cu prietenii mei, fiind acolo pentru ziua ei. El, dacă mă vrea, trebuie să insiste. Zis și făcut.

Ies afară să-i spun că nu se poate în seara asta și mă așez pe capota unei mașini, în fața lui. Începusem să povestim, să-i spun motivul pentru care fiecare doarme la el acasă, când îl văd pe kid dând ture disperat cu mașina prin oraș. Instat m-am apucat să râd în hohote ca o nebună, C. neștiind ce am. Alcool-ul își făcea și el efectul….. The kid, dă ture cu mașina în fiecare seara de când am dispărut eu din peisajul lui, fapt ce îmi confirmă, că nu are ocupație. :-)))))))))))

Trecem peste, continui să discur cu C. stabilim când ne vom întâlni, ne pupăm și  cobor din nou în pub să mă alătur grupului meu de prieteni. Iar dansuri nebune, iar alcool, țigări și tot tacâmul, când îl observ pe un fost iubit de-al meu de acum câțiva ani, cum stă și îmi studiază fiecare mișcare. O fi praf ….. îmi imaginez eu. Pe naiba! Lui i se pusese pata pe mine și făcea în așa fel încât să fiu în raza lui de acțiune, să mă poată urmări. Eu îmi continui activitățile, ignorându-l total. Îmi imaginam că la un moment dat se va plictisi și va pleca, fiind deja dimineață. Nici vorbă. Rămăsesem doar noi, barmanii (cu care eram prietene, toate) și încă vreo 5 persoane, printre care și el. Eu mă mai așezam să fumez câte o țigară, mai stăteam de glume cu careva de pe la masă și nu mai eram în perimetrul lui vizual. Ce s-a gândit el să facă? A venit până în spate, ”să vadă cine mai e în pub la ora aceea”, moment în care, din nou, am început să râd în hohote, nimeni nepricepând nimic. Prietenii mei, bineînțeles că însepuseră să facă mișto de mine pe chestia asta.

Fiind deja dimineață și fiind toți foarte obosiți pentru că nu mai dormisem o noapte întreagă de miercuri, ne-am gândit că ar fi cazul să mergem acasă. Zis și făcut.

Ce mai, seara a fost o reușită, ne-am simțit bine și asta era tot ce conta.

Am stat azi și am cugetat. Îmi e foarte amuzant să-i văd pe foștii mei iubiți cum încă le curg balele după mine. Cei care merită, au atenția mea, restul, indiferența. C. chiar a fost, este și va fi un finuț, deci nu mă pot purta cu el decât în același fel. M și the kid, nu merită să le acord atenția mea, iar individul din seara respectivă, la fel. Pe mine mă amuză teribil să îi văd pe toți cum ar vrea să mă aibe din nou în așternuturile lor.

Da, știu că sunt bună în pat, știu că acum arăt mai bine decât acum 10 ani, știu că voi arăta și mai bine, pentru că asta mi-am propus, dar când îi văd pe bărbați cum le curg balele după o femeie aranjată și îngrijită, mă ia durerea de cap instant. Și înclin să îi dau dreptate prietenei mele: oricare din noi, cele care eram sâmbătă la masa respectivă, dacă am fi mers la oricare dintre bărbații din locația respectivă, i-am fi lăsat mască. De ce? Pentru că suntem sigure pe noi. Attitude is everything!

Și da, îmi doresc un tip, dar care să fie bărbat! 😉

 

5 comentarii

  1. „attitude is everything” …sounds good .. sa revenim la romana neaosa ….este bine ca te simti asa si asta iti creeaza o stare de spirit de invingatoare…..”jocul” are doua parti ..e frumos daca stii sa le „cantaresti” bine pe ambele ..si cand te distrezi pe seama celor care au mai putin „brain” si a celorlalti …Siguranta de sine iti da ceva dar nu totul . Pentru cei care.. te citez.. „le curg balele” …nu au decat sa foloseasca servetele si sa mai invete cate ceva despre despre comportamentul in preajma unei femei ..altfel vor ramane cu glandele salivare secate …A identifica „un barbat” este relativ simplu … trebuie sa „il incerci” in anumite ipostaze….Fiecare este dator sa greseasca numai sa nu persiste ..ca altfel are 2 neuroni din care unul flasc…

    Apreciază

Lasă un răspuns

