Oh Yes!!!

Mi-a fost foare dor de vremea asta și de starea care mi-o dă. I love it! Evident că odată cu vremea, s-a schimbat și dispoziția mea, așa că am plănuit o seară pe măsură. Invitația o primisem cu o săptămână în urmă, dar atunci eram prea obosită ca să o accept, așa că, am lăsat-o pe weekendul următor. Nu eram sigură că socoteala de acasă se va potrivi cu cea din târg și nu m-am grăbit să răspund afirmativ. După câteva zile, când am realizat că se așează lucrurile de la sine, am decis să îmi ofer timpul necesar pentru răsfăț….

Mă aștepta nerăbdător de data aceasta, el care era întotdeauna super relaxat. Hmmmmm….that s a first. M-a luat prin surprindere când m-a luat în brațe și a început să mă sărute cu foc, parcă era altcineva, nu el, nu era stilul lui și nu mă așteptam la asta. Venisem direct de la sport iar un duș era imperios necesar. Cu chiu cu vai, m-a lăsat să fac duș, dar mi-a tinut companie 🙂

Eram foarte obosită, iar dușul acela mă moleșise complet. Îmi era somn și, în mod normal, dacă eram acasă, aș fi dormit dusă. Dar cum naiba să dorm când el era lângă mine, ne învârteam prin casă, goi amândoi.

În dormitor, a stins lumina și începuse să mă atingă. Mă înebunea cu fiecare atingere…..trebuie să recunosc că mi-a fost dor de el… Începuse să mă lingă ușor din cap până în picioare și simțeam cum îmi tremură fiecare bucățică din piele, la atingerea lui. Normal că nu am putut să mă las mai prejos. Ne sărutam cu foc când am început să cobor tot mai jos, până i-am simțit-o tare și puternică. Hmmmmm ăsta da deliciu. I-am luat-o ușor și încet în gură, deși aveam o pofta imensă să i-o sug tare și repede. Mă jucam cu ea și ne plăcea la fel de mult, la amândoi. Îl simțeam că și lui îi fusese dor de mine, înainte să mi-o spună. Se simțea din comportament, priviri, atingeri.

Ne încălzisem bine de tot când l-am simțit intrând în mine. N-a durat mult până să am primul orgasm, dar era doar începutul. Gemeam și țipam de plăcere și nu-i venea să creadă. Mă știa mai silențioasă, dar îi plăcea să mă audă. Știa că îmi place tandru și pervers și îmi făcea pe plac. Era dulce și atent, mă sărută și mă lingea ușor și încet, pentru ca în secunda următoare să mi-o dea cu putere și să îmi șoptească cuvinte murdare. Luase la rând toate pozițiile mele preferate și îl adoram pentru asta. Mă futea tare pe la spate când mi-am dat drumul din nou și l-am simțit și pe el, în culmea plăcerii, odată cu mine.

Am fugit repede la duș, după care ne-am pus în pat, la tv. Era schimbat, mult mai atent și drăgăstos, mă luase în brațe și stăteam așa, povestind relaxați. Fiind foarte obosită, simțeam cum mi se închid ochii. Am stins tv-ul și ne-am pus la somn. Atunci mi s-a aprins un beculeț: fiind obișnuită să dorm singură, normal că mi-am luat poziția mea de somn. El văzându-mă, se așează într-o parte, pregătit să mă ia în brațe și mă întreabă: ”Așa dormi?” Realizasem atunci că nu e ok și m-am întors să pot fi luată în brațe. Îmi era ciudat ca el să fie cel care avusese inițiativa de a dormi îmbrățișati.

Pe moment, mi-am dat seama că sunt obișnuită singură și nu e ok, trebuie să învăț să îi fac loc și viitorului ”el” în viața mea. Dar asta e o altă poveste…..

Ne-am trezit destul de devreme pentru o sâmbătă dimineața, dar am avut timp de o cafea luuuungă cu poveștile de rigoare. Și încă o tură de hardcore sex, ca să fie meniul complet 🙂

Și așa, am realizat ce importanță majoră are vremea frumoasă asupra mea….

9 comentarii

  1. Cu chiu cu vai te-a lasat sa faci un dus ..dar ti-a tzinut companie ..hmm frumos nu am ce zice….personal nu cred ca esti obisnuita sa fii singura ..si mai ales dupa sambata dimineata dupa un hardcore sex …

    Apreciază

  2. Ma bucur ca exista o femeie ca tine:) Cat de des ai orgasme multiple?

    Eu am sa fac o categorie la mine pe blog in care am sa adaug raspunsurile diferitelor femei la un sondaj. Vreau sa te invit sa-l completezi cand ai timp.

    Ai un email?

    Apreciază

Lasă un răspuns

