Long Nights

Fum de țigară, alcool, muzică bună, prieteni și distracție. De toate astea am parte în timpul weekendurilor. Și e al naibii de bine. Sentimente plăcute trăiesc dimineața, când se luminează de ziuă și noi ieșim din pub, râzând în hohote, după o noapte nedormită, pline de euforie și voie bună.

În noaptea asta ne-am împrietenit cu T. El e unul pe care am pus eu ochii de foarte multă vreme…… De ani de zile, de când frecventez localul cu prietenele mele, el e acolo, noapte de noapte, după bar. Credeam, fără să-l cunosc personal, că e unul arogant și plin de sine. Acum, am avut ocazia să-l cunosc mai bine și să realizez că, nici pe departe, nu e așa. E un tip normal, simpatic și fără figuri, așa cum îmi place mie.

Spre dimineață mă luase la dans, era una din melodiile mele preferate. La finalul dansului, m-a surprins cu un sărut. Nu știu cum, dar i-am simțit buzele fracțiune de secundă și am simțit un fior în tot corpul. A dansat și l-am dezbrăcat, doar pentru noi, plimbându-ne unghiile pe pielea lui…..

Când soarele răsărea pe cer, ne-am gândit să ne îndreptăm și noi spre case, cu pași repezi, având doar imaginea patului în minte.

The story with T. to be continued….next weekend 😉

 

8 comentarii

Lasă un răspuns

