Angel

Cel care m-a iubit necondiționat în viața asta, cu care am crescut împreună, care mi-a fost alături, la bine și la greu, ani la rând, a plecat….. era raza mea de soare, bucuria mea de zi cu zi, unul din motivele pentru care puteam afirma cu tărie că viața e frumoasă.

Poate unora li se pare banal și stupid să iubești și să tratezi ca pe un egal o ființă, dar pentru noi, cei cu suflet, e ceva perfect normal. El care nu mi-a înșelat niciodată așteptările, nu m-a trădat niciodată, mi-a făcut întotdeauna ziua mai frumoasă și mai luminoasă, chiar dacă în sufletul meu era furtună, m-a părăsit…

Casa e goală, totul e pustiu, camaradul lui e trist, ne lipsește cu desăvârșire. Știam că va sosi acest moment, știam că e aproape, dar una e să știi că într-o zi se va întâmpla și alta e să o trăiești.

N-am crezut că va fi atât de greu. A fost unic și așa va rămâne pentru eternitate.

Mi-e dor de tine! Te-am iubit și te voi iubi întotdeauna!