Old Friend

Am plecat de acasă cu gândul că voi face sex în noaptea asta. Cu cine? Unde? Habar nu aveam. Eram setată pe ideea asta și restul nu mai conta.

Am ieșit cu niște prieteni la un frappe , am stat la povești cu ei, am râs am glumit, etc. Li s-a făcut somn, s-au plictisit și au decis că e momentul să plece acasă. Eu însă, nu aveam ce face. Vorbisem cu o prietenă să mergem la karaoke și am zis să merg eu până ajunge ea, să văd care e atmosfera. Ajung acolo, numai copii. O știam pe fata care organizează, dar la ea la masă nu mai erau locuri, singura masă disponibilă nu avea locație bună, așa că am plecat. Mai devreme, o văzusem pe fosta mea colegă îndreptându-se spre pub-ul nostru de atâția ani de zile, fiind și sâmbătă eram sigură că acolo merge. Am plecat și eu în direcția respectivă, anunțând-o și pe prietena mea de schimbarea locației. Seara părea a fi una plictisitoare cu fețe obosite și copii gârlă.

Ce să fac, ce să fac? Eu setată pe sex. Dansam eu de zor pe acolo , când îl văd pe C. Un tip cu care aveam o relație strict bazată pe sex, acum vreo 8 ani. Întotdeauna ne-am înțeles super fain, ieșeam împreună în cluburi, ne știam prietenii, unul, altuia, pe scurt, aveam o relație faină: doi tineri nebuni puși pe distracție și sex. Mă vede că dansez ne facem semne și îl văd că vine lângă mine să vorbim. Vorbim noi ce vorbim și își vede fiecare de-ale lui. Eh, acuma, eu cu prietenele mele, nu aveam masă rezervată și stăteam la bar. La un moment dat, după ceva vreme, îl văd pe C că vine hotărât spre mine. Găsiseră o masă liberă și ne invita să stăm și noi cu ei (mai era cu doi prieteni). Evident, ne-am dus și noi la ei la masă. Ne-am pus noi pe party, băieții comandaseră băuturile și …. asta a fost doar începutul.

C. începe să mă întrebe diverse chestii despre viața mea personală și mi-am dat seama că încă era interesat de persoana mea. La un moment dat eram aproape toți sus pe bănci, dansând, doar el era jos, în fața mea. Mi se făcuse foarte cald, aveam părul desfăcut și îmi venea să dau jos hainele de pe mine. Îi spusesem lui C. că îmi era foarte cald și s-a gândit să mă răcorească. A luat câteva cuburi de gheață din frapieră și a început să le plimbe pe picioarele mele de jos în sus și invers. Ah! Uitasem să menționez: eram într-o fustă foarte scurtă 😉 Mă răcorise destule de bine , dar începuse și să încingă atmosfera între noi doi….. A doua oară, cuburile de gheață au ajuns și mai sus. A ținut tot așa, până le-am simțit reci și tari între picioare. Pffff….rece/cald/cald/rece. Altă senzație mai tare, nu cred că este.

M-a tot chinuit așa de câteva ori, ba cu gheață, ba fără gheață, până când am zis gata! Vroia să plece acasă.

Eu: Acum vrei să pleci când intenționam să te întreb unde mergem de aici?!

El: Când vrei să mergem?

Eu:Acuma!

El: Hai!

Și mă ia de mână, mă ajută să cobor de pe bancă, salutăm lumea de la masă și plecăm. În primul hotel/motel/pensiune sau ce-o fi fost, am intrat. Am pășit în încăpere dezbrăcându-ne și sărutându-ne super pasional, cu C. așa era întotdeauna….. Ne-am trântit în pat și de acolo …. mi se cam tăiase filmul pentru că, dacă C. se pricepe la ceva, acel ceva, în mod cert, este sexul oral. M-a dus pe culmile plăcerii rapid, doar nu degeaba e ”talentat” la oral 🙂 Și după aceea, a trecut la adevăratele fapte.

Printre gemete și suspine de plăcere mi-a spus că i-a fost dor de mine. Știam chestia asta, de prima data când venise să vorbească cu mine, o simțisem în vorbele lui. Partea proastă a fost că ne-am întrerupt la un moment dat, îi suna telefonul în prostie și era bai……

Vara încă nu a sosit, iar începutul pare promițător…………….

8 comentarii

          1. Daca vrei poti…. adidas torsion. Erai tu mica….
            Pana aici…. adica am citit posturile invers. De la al mai nou pana la asta. Sa-ti „povestesc” si ajunge?

            Apreciază

Lasă un răspuns

