Disappointed

Nu ştiu de ce, am un gust amar, datorită a ceea ce se întâmplă în jurul meu.

M-am plictisit crunt weekendul ce tocmai a trecut. Seara de vineri mi-a fost distrusă pentru că am ajuns acasă foarte târziu de la job. S-a dus totul pe apa sâmbetei, n-am mai fost în stare de nimic. A doua zi când m-am trezit, am zis că m-o fi drogat careva noaptea şi eu nu ştiam, naşpa senzaţie…..

Am fost la un chef seara. Târziu în noapte când am plecat de la chef, m-am pus să mă plimb aiurea prin oraş. Acum, când mă gândesc, mă apucă râsul, din nou. Ce minte nebună am, mă amuzam de nervii lui, ai kidului. Se plimba prin oraş pentru că nu avea nici el ce face şi am reuşit să îl enervez. Şi asta fără să discut cu el. Mă plictiseam rău de tot, v-aţi prins, nu? Atunci, râzând cu gura până la urechi, am decis că e ultima dată când mai fac ceva şi are legătură cu el. Dacă continui în ritmul ăsta, nu o să reuşesc să găsesc pe altcineva, fiind cu gândul tot la el. Aşa că….goobye forever.

Sunt înconjurată , la job, de oameni cu caractere infecte. Natura jobului meu, îmi permite să aflu tot felul de lucruri. Datorită acestui fapt, toată lumea are impresia că eu ştiu tot. Într-adevăr ştiu multe lucruri ce nu ar trebui să le ştiu, dar , le ţin pentru mine. Nu-mi place să fiu implicată în discuţii de rahat şi aici sunt foarte multe. Din păcate, fără acordul sau voia mea, văd că ai mei iubiţi colegi, mă implică în discuţiile lor de doi lei, fapt ce nu îmi poate lăsa decât un gust incredibil de amar.

Sper, spre zile mai bune, mai însorite, mai liniştite.

10 comentarii

  1. Cum pot sa dau like unui gust amar ???
    O sa dau sprantei ..pentru zile mai bune . 🙂
    Uneori e bine sa fii prost pentru altii si destept pentru tine 🙂

    Apreciază

  2. Stii de ce cred eu ca ai tu defapt nevoie ca sa iti recapeti din incredere: de putin rasfat feminin. Fa ceva strict pentru tine care sa nu aiba treaba cu iubirea, job-ul, responsabilitatile.Fa-l fara sa iti mai pui zeci de intrebari in minte printre care si fatala: De ce? Pur si simplu bucura-te de tine. Poate suna narcisist dar sunt momente in viata fiecarei femei cand trebuie sa se detaseze de tot si sa se iubeasca pur si simplu, ca e femeie… fara sa regrete ca e singura cand o face. Succes! Si o seara buna in continuare.

    Apreciază

    1. Wow…iti imaginezi ce plictisite suntem de scriem seara pe bloguri si mai si comentam….se pare ca si tu faci acelasi lucru :-)))))))
      Oricum, imi esti simpatic, deci mai astept comentarii de-astea ironice 🙂
      O seara placuta in continuare! 😉

      Apreciază

  3. :(((((((((((( chiar ca ….am scris un comentariu atat de inteligent si cand am apasat „post comment” mi-a dat un mesaj de eroare (That email address is associated with an existing WordPress.com account, please log in to use it.
    nu stiam ca am cont wordpress )…(poate de fapt nu era prea istet comentariul si sistemul mi l-a rejectat)….
    incerc din nou ….ideea era ca nu la tine ma refeream cand spuneam de filosofie….ci la Mihaela….mi-ar placea sa ii anulezi comentariul….spunandu-i ca nu esti femeie (deci rasfatul tau feminin nu prea isi are locul)….de unde stiu unii atat de bine ce e in sufletul celuilalt….cand tu de fapt …nici nu stim daca existi cu adevarat……sper ca am reluat la fel de inteligent…acum …si sper…prea mult vad…ca totusi acum eroarea sa nu mai apara…

    Apreciază

    1. Știi de ce nu îi voi șterge comentariul? Pentru simplul fapt că fiecare are dreptul să-și exprime părerea, la fel cum ți-ai exprimat-o și tu. Nu cred că știm ce poate simți cineva, chiar cel de lângă noi… posibil să intuim…..
      În altă ordine de idei, tu ești unul din genul acela de cititor/blogger care dacă citește ceva ce i se pare diferit, crede în posibilitatea ca persoana din spatele blogului să nu existe sau să fie total diferită de cum e în lumea virtuală? Întreb asta pentru că mie una mi se pare deplasat să încerci să pari sau să fii ceea ce nu ești…..
      P.S. Dacă chiar vrei să te convingi că exist (mult spus) , deși nu văd cu ce te-ar încălzi, lasă o adresă validă de mail/messenger, data viitoare când lași un comentariu 🙂

      Apreciază

      1. nu vroiam sa il stergi….nicidecum…poate exprimarea a fost total nefericita….”anulat=negat=contrazis”….ceva pe aici…
        poate oricine spune orice..atat timp cat tu permiti acest lucru…aici esti un pic de „taie si spanzura”…
        in alta ordine de idei ..era doar o incercare de provocare….insa se pare ca M nu mai citeste…
        oricum iti multumesc pentru faptul ca mi-ai distrus ideea ca nu esti un robotzel…care „randomize” posteaza imagini in miscare pentru cei ca mine…:)…noroc cu imaginatia…:)
        PS…….ssssstttttt

        Apreciază

Lasă un răspuns

