Back in business, babe! ;-)

Am revenit 🙂 Se vede că s-a dezmorțit vremea. Pot să ies din casă să-mi reiau activitățile, chiar dacă de multe ori, sunt foarte obosită și nu mai sunt în stare de mare lucru.

Eh, aseară am fost exact după o zi din asta nebună și epuizantă.

Înainte să plec de la birou, îmi scrie Alex pe mess. Mă bâzâia pentru că nu terminasem ce aveam de făcut și vroiam să termin cât mai repede să plec acasă, doar era vineri. După multe negocieri, am stabilit să ne vedem la el, câteva ore mai târziu. Nici acum nu-mi explic cum de am fost de acord așa rapid. Probabil toată oboseala acumulată și faptul că nu avusesem niciun fel de activitate sexuală, în ultima perioadă, m-au făcut să răspund afirmativ instant.

Acum, nu-mi pare rău. Spun asta, pentru că, în mod normal, dacă mai exista Kidul prin zonă, în mod cert, nu ajungeam la el. Dar, cum ochii care nu se văd se uită, asta e…. Pe undeva e mai bine așa. Și nu cred că îl mai vreau înapoi pe Kid, chiar dacă, de departe, a fost cel mai bun, la capitolul sex.

Cu Alex, am o relație de prietenie de vreo 10 ani, există o oarecare apropiere între noi și nu mai e nimic stânjenitor. Am stat câteva ore la povești, glume, tachinări, ș.a.m.d. după care mi-am croit drum spre dormitorul imens. Tremuram de frig (sunt cea mai friguroasă persoană de pe planetă :-D) și m-am înfofolit rapid sub plapumă. A venit și el lângă mine. Zicea că lui nu e frig, era chiar cald în casă, dar , totuși avea mâinile și picioarele reci. Când m-a atins pentru prima dată, am tresărit, pielea a reacționat, cum mă și așteptam.

Ne-am lăsat purtați de val, chiar dacă trebuie să recunosc, că îi cam place să mă chinuie. Da, îmi place la nebunie să stau eu deasupra, dar Alex, de când a descoperit acest lucru, nu mai vrea altfel și după o partidă de sex nebun cu el cad epuizată. După ploaia de senzații tari, stăteam și eu liniștită în pat, încercând să-mi aduc respirația la normal, când am fost informată că ”ăsta a fost doar începutul!”.

Îmi plăcea cum sună dar, în același timp, realizasem imediat că voi cădea ruptă, după aceea. Vai, nebuno, după atâta pauză, te-ai trezit să mai faci și mofturi și să mai comentezi?! îmi urla vocea interioară. Chiar sunt figură de multe ori, dar așa sunt eu, mofturoasă. 🙂

Am făcut un duș, m-am îmbrăcat cu prosopul, m-am așezat lângă el și mi-am aprins și eu o țigară. V-am mai spus că e sfântă țigara de după, nu? 😀 Am stat o perioadă de vorbă, făceam mișto de emisiunile ratate de la tv și încercam să-i încălzesc picioarele reci. S-a făcut beznă rapid. N-am mai așteptat invitații speciale, m-am așezat deasupra și m-am decis, atunci, pe loc, să-i ofer un orgasm cât mai intens. Am reușit cu succes ceea ce mi-am propus, dar am avut și eu unul pe măsură.

Eh, așa obosită cum eram, după câteva ore bune de sex și o săptămână încărcată și agitată, de la el, am plecat direct în pub. Mă așteptau colegii la distracție și dacă tot începusem seara într-un mare fel, am zis să o continui până la capăt, la fel.

Deci, back in business, babe! 😉

4 comentarii

Lasă un răspuns

