A bad one :-|

Mă simțeam oarecum datoare cu acest post, pentru că a trecut ceva vreme de când nu am mai atins tastele și pentru că experiențe negative avem cu toții, nu trăiesc eu într-un glob de cristal, să fiu la adăpost de asemenea lucruri.

Nu mă încântă deloc cele ce le voi descrie în continuare, dar probabil am reușit să depășesc perioada mai delicată și acum pot povesti.

Era undeva pe la sfârșitul lui noiembrie când am început să ies cu noii colegi. Am ieșit la karaoke într-o seară și m-am distrat super fain, am plecat dimineața spre casă. A lui, nu a mea. Insistase. El? Un nou coleg cu care mă filam de ceva zile și părea că are potențial de viitor fuck buddy. Evident m-am înșelat 😦 N-am vrut să mă culc cu el în dimineața aia deși era disperat complet și se ruga de mine. Când eu zic un ”nu” hotărât, nici Irene nu mai îmi poate schimba decizia. Și nu a rămas. Toate bune și frumoase. Am simțit eu ceva schimbat în comportamentul lui din ziua următoare, dar mă gândeam că iar sunt eu exagerată. Aveam dreptate, din nou. După două seri, karaoke din nou, trupa veselă din nou, distracție și voie bună. Toate bune și frumoase. Am plecat dimineața la el. Ne-am tras-o ca proștii câteva ore bune, ne-am trezit, am ieșit la cafea și fiecare cu treaba lui. Nimic ieșit din comun.

Individului i se urcaseră figurile la cap și o dădea pe aia cu indiferența, de parcă ar fi avut vreun efect asupra mea 😉 I-am dat pace. După încă o săptămână, avusese loc un chef cu toată trupa cea vestită. Eu nu fusesem invitată pentru că eram prea nouă și la cheful respectiv, erau doar veteranii. Noroc că prietena mea de la lucru, pe care o cunosc de aproape un an, era acolo și știam că îmi va povesti ce se întâmplă.

Lunea următoare după chef, eu cu prietena mea, dimineața la cafea, ca de obicei. Și oare ce îmi povestește? Că individul, în a doua seară de karaoke (înainte să mă fi culcat cu el) se lăudase la toată masa, moment în care eu dansam sau eram la baie, că m-a muit, m-a futut și câte în lună și în stele, dar la modul cel mai urât. Am rămas mască. Mută de uimire. Eram în stare de șoc. Nu-mi venea să cred, nu-mi reveneam. Dar nu-mi reveneam și nu puteam să cred că e atâta de gunoi, era ceva incredibil pentru mine. Cred că două săptămâni am fost în starea aceea, nu puteam să cred. Să nu mai menționez că nu aveam ochi să-l văd și îmi urca tensiunea instant când îl vedeam. Șocul ăsta îl aveam pentru că are o vârstă, nu mai e copil de 20 de ani să zic că are vreo scuză. Are 42!!! Nu cred că sunt exagerată să am pretenția să fi tăcut din gură. Nu pentru că mi-ar fi rușine de ce am făcut, ci pentru că nu cred că astfel de lucruri se fac, mai ales între colegi.

Eu nu am avut nimic de pierdut, ba mai mult, el e cel care a avut de pierdut pentru simplul fapt că va avea nevoie de favorurile mele 2 ani de acum înainte și pentru că nu e în interesul lui să aibe o relație aiurea cu mine. Profesional vorbind.

De câteva zile se tot bagă în seamă, din nou, dar îl ignor complet, e un rahat care nu merită băgat în seamă.

Asta e….. mai învățăm din greșeli, deși nu e prea indicat.

15 comentarii

  1. 1. daca prietena ta a auzit acea conversatie … de ce nu te-a avertizat inainte sa ajungi cu tipu’ la fapte? mie asa mi s-ar fi parut normal si n-as fi asteptat pana la sfarsitul serii de karaoke ca sa-ti spun ce s-a povestit despre tine in absenta ta …

    2. varsta nu e o unitate de masura prea concludenta (in multe privinte) … da’ asta ai invatat deja pe pielea ta. razbunarea, o fi ea sangerete („rache ist blutwurst”), da’ in final e tot (doar) „arma prostului”. ramane faza cu „ignore” … cat tine si cand nu mai tine, atunci tot mai poti sa-l iei tu la misto cu cele spuse de el. in rest, cum se spune: „nu-ti pune mintea cu prostu’ c-o are mai odihnita/nefolosita” … si nici tu n-ai castigat timp (ore/zile de viata) la loz in plic.

    Apreciază

    1. Eu cred ca varsta AR TREBUI sa fie o unitate de masura in multe privinte. Adica, cum dracu sa te „lauzi ” cu lucrurile astea la 42 de ani ????? Insemna ca, omule, o faci cam rar !! La 20, puneai totul pe prostie dar la 42 ??…Zic ca face parte din retardati sau ratati. Si mai ales ca in prima noapte nu s-a ales nici cu frimituri… Deci clar, omul e frustrat !

      Apreciază

  2. Barbatii …dar totusi sunt si exceptii…si apoi poate ca tu trebuia sa iti dai seama cu cine ai de-a face…dar cum ai spus chiar tu …din greseli invatam….si eu completez …si tot prosti murim.

    Apreciază

  3. E zic sa astepti momentul cand sunteti cu totii si sa i te adresezi in gura mare : ” M-am culcat cu tine ca am VRUT EU nu ca ai VRUT TU !. Altfel, o faceam din prima seara !” La 42 e mai idiot decat un 24 !

    Apreciază

  4. Jesus Christ, what an idiot!!!!
    Eu te susțin în treaba cu ignoratu”. Iar legat de răzbunare, poți să îi faci ceva la muncă, dacă tot zici că într-un jobul lui depinde și de relația profesională pe care o are cu tine, 🙂
    Keep up!

    Fata de ghindă

    Apreciază

Lasă un răspuns

