No sex

E intrigat titlul, nu? 🙂

”Ne vedem la 21 acolo.” M-am pus eu și m-am aranjat, pregătit, alea alea… și n-am putut să nu mă gândesc că e zi de cluburi și nebuneli și el , nimic. Și e the kid, remember? Eu ieșisem cu  o seară înainte și îmi făcusem de cap, el mă dusese și adusese de la locul distracției acasă, a trecut și el puțin pe acolo, dar el nu ieșea cu băieții. L-am auzit o singură dată zicând că iese cu băieții și de atunci, nimic. E interesant…. În fine.

Am ajuns mai repede de ora stabilită acolo, am pus centrala în funcțiune, am pregătit baia (îmi spusese deja ce și cum vrea) și am ieșit la o țigară, când a apărut….Am terminat de fumat și înghețați de frig, am intrat în cada cu apă caldă, era așa de bine…..

I-am simțit mâna între picioare, căutând parcă ceva ce pierduse, își făcea loc, ca un copil, disperat să găsească jucăria pierdută. Începusem să mă încălzesc destul de tare și îmi plăcea. Ne-am jucat o perioadă în cadă, mă tachina, nu mă lăsa să-l ating, nu puteam să-i simt buzele, mă dispera, la propriu, după care mi-a cerut să ieșim și să mă așez pe masa pregătită de masaj. Lumânări în jur, uleiul cu miros îmbătător, lumina aceea difuză, eu și el. Imaginea perfectă!

M-am așezat cu fața în jos și așteptam nerăbdătoare să-i simt mâinile. A vărsat stropi de ulei pe corpul meu și încet, mâinile lui își făceau simțite prezența, începând cu gâtul, umerii, brațele, spatele, fesele, picioarele…. Mă atinsese ”întâmplător” de câteva ori în zona fierbinte și mă rugam să facă ceva mai repede, îmi venea să mă urc pe pereți, atât de tare îl doream. Totuși, am preferat să îl las să facă ce vrea el și bine am ales. După ce mi-a masat fiecare centimetru de piele, mi-a șoptit să mă întorc invers. După privirea lui flămândă, am știu ce va urma. Îmi atingea sânii cu poftă și plăcere, era asemeni unui om lihnit de foame, în fața unei farfurii încărcate de mâncare. Nu știa cu ce să înceapă. Senzații de frig și cald, alternativ, îmi străbăteau tot corpul și începusem să respir mai greu, în momentul în care limba lui se juca cu sfârcurile mele întărite. Între timp, mâna lui alunecase între picioarele mele și mă penetra ușor. Îmi plăcea ce simțeam, dar nu, vroiam mai mult. După orgasmele multiple ce mi le provoca, exploziile, artificiile, squirturi adevărate și n alte senzații, nu pot decât să spun că e priceput în ale amorului. În fond e o artă, nu?

Acum era rândul lui să se bucure de același tratament din partea mea și, normal, nu m-am lăsat mai prejos. I-am provocat un orgasm puternic, după spasmele ce le avea, era clar, nu mai aveam nevoie de nicio confirmare.

Toate bune și frumoase. Dar la cât de tare curgeam după orgasmul lui și la cât de tare îl doream să îl simt în mine, era și normal să se întâmple asta, nu? O partidă de sex sălbatic, cu toate cele necesare. Dar nu. Nu a vrut. Nu în seara aceea. De ce? ”Pur și simplu”.  Explicația de fapt e alta: ca să mă țină pe jar până când urma să ne întâlnim din nou.

Vă dați seama cam în ce hal de excitație maximă eram în momentele acelea și cele imediat următoare……………..

Un comentariu

Lasă un răspuns

