Candles and bubble bath

  Priveam în zare prin geamul aburit al maşinii, în drum spre casă. Era veselie şi voie bună, dar gândurile mele erau departe. Simţeam că lipseşte ceva din viaţa mea, că e prea monoton totul şi aveam nevoie de el ca să mai tulbure apele, să mă înflorească, să mă facă să mă simt minunat, să plutesc iar pe norişorii mei roz. Parcă se schimbă tot când e el prezent. I-am trimis un sms. Blank. M-a sunat înapoi. Ştiţi senzaţia aceea când ţi se luminează faţa doar când vezi numele apelantului pe telefon? Eh, asta păţesc eu de fiecare dată când îi văd chipul pe display-ului telefonului meu mobil.

N-am povestit foarte multe pentru că nu puteam vorbi din cauza companiei ce o aveam în momentul respectiv dar am stabilit că ne vedem când ies de la ora de kangoo jumps. Mi s-a schimbat starea de spirit instant, am început să şi aud conersaţia ce avea loc în maşină, am ajuns numai un zâmbet acasă, am fugit repede la o scurtă tură de shopping, m-am echipat corespunzător şi am plecat la kangoo. Ora de kangoo jumps e ceva fantastic. Ţopăi în ritm cu ceilalţi şi chiar dacă mişcările nu sunt ceva special, e foarte distractiv cu ghetele, mă gândesc serios să îmi cumpăr şi eu, chiar dacă nu sunt tocmai accesibile. Dar asta e altă poveste.

Am luat repede haina pe mine , la finele celor 60 minute de mişcare şi am plecat în grabă spre maşină, cu telefonul în mână, nerăbdătoare să-l întâlnesc. Am stabilit locul de întâlnire şi am plecat. A venit, la fel ca altă dată, cu starea aceea a lui ce mă bine-dispune rapid şi am început să povestim, se simţea pauza asta de o lună. Am lăsat apă în cada mare, am pus lumânări în jurul ei şi am intrat în apă (după duşul de rigoare, după sport, evident). A fost ideea lui să pun lumânări, mă şi întrebam cu ce ocazie.  A venit şi el repede lângă mine, în apa fierbinte. Mă gândeam ce dor mi-a fost să fac, din nou, toate astea, cu el. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, doar cu el am trăit lucruri atât de simple şi totuşi, atât de intense.

Ne sărutam cu patimă şi îl îmbrăţişam de parcă ar fi fost ultima dată când îl vedeam. Simţeam cum nu mai am aer şi eram nerăbdătoare să-l simt din nou, atât de puternic, în mine. M-a tachinat o vreme, până am simţit că zbor, fără aripi, pentru ca, mai apoi să-l simt cum mă pătrunde încet. Durerea de la început, se transforma în plăcere tot mai mare, începusem amândoi să respirăm greu, urlam de plăcere şi vedeam cum se bucură de senzaţiile acelea, la fel de mult ca şi mine. După multe ore de trăiri intense şi orgasme multiple, am vrut să aibe cel mai intens orgasm de până atunci şi după reacţiile ce le avea, mi-am dat seama că reuşisem. Epuizată, cu picioarele tremurânde şi satisfăcută, l-am luat în braţe şi am stat aşa, în apa caldă.

Era târziu în noapte când am ajuns în patul meu primitor şi deja mă gândeam la următoarea întâlnire…..e extrem de bine cu el, it’s pure chemistry 😀

He’s my dear kid 😉

Un comentariu

Lasă un răspuns

