Gânduri

De multe ori, mă trezesc călătorind printre gânduri. De tot felul. La un moment dat, mă întrebam ce îmi lipseşte ca să fiu pe deplin fericită.M-am tot gândit şi răs-gândit şi concuzia e că, pentru a fi cu adevărat fericită, am nevoie de persoana potrivită pentru mine. Atât. Nimic mai mult, nimic mai puţin. Bine, nu pot să spun că acest lucru mă macină şi că e o problemă extrem de importantă. M-am obişnuit singură, chiar dacă nu pot să spun că e un lucru bun, dar nici rău. Faza e că, atunci când mă pun seara în pat şi mai reuşesc să mă gândesc la diverse, treaba asta îmi vine în minte asemeni unui reminder.

Partea bună e că nu o sucesc pe toate părţile şi nu stau mult, gândurile astea, prin capul meu. E ciudat cum Alex mă sună constant să ne vedem, e, deja, evident ce vrea şi eu nu am nicio tragere de inimă să mă întâlnesc cu el. Pentru că mă cunosc şi ştiu că lipseşte chimia aia ce o am cu kidul. Şi, doamne, cât îmi e de dor de el. Şi pauză. Noroc că am atâta creier în cap încât să nu stau după el. Normal că îmi doresc o relaţie frumoasă şi normal că am alte activităţi, n-o să stau să-l aştept pe kid să mă caute.

Fac sport, am descoperit o nouă pasiune în ceea ce se numeşte kangoo jumps şi mă motivează fantastic. Ies cu prietenii şi colegii prin cluburi şi pub-uri la distracţie, muncesc, ca orice om, 8 ore pe zi şi toate astea mă ţin în priză, nu am timp să mă plictisesc. Cunosc persoane noi şi mă împrietenesc repede. Se pare, că încă nu e momentul.

Dar, totuşi, uneori, simt că lipseşte piesa cheie din puzzle……..

2 comentarii

Lasă un răspuns

