Miss him :-(

Mda….sărăbătorile astea mă disperă la propriu. M-am săturat maxim de stat acasă. Am umblat peste tot. M-am săturat și de umblat. Am stat pe facebook până m-am acrit. Bones. Că mă zăpăcise kidul cu el și m-am apucat și eu de el și acum sunt dependentă.

Vă mai amintiți de Alex ? S-a gândit el că i s-a făcut dor de mine și mă sună într-o seară, zilele trecute. Evident că vroia să ne întâlnim și evident că nu aveam chef de el. Nu mai îmi place, nu știu de ce. Și e a nu știu câta oară când îl refuz și el, săracul tot vrea. Nah asta e, n-am ce face.

Toate ca toate, dar M. încă nu se satură. S-a gândit el că e mai deștept ca mine și eu pun botul la tâmpeniile lui. După 3 luni în care m-a tot sunat de pe cele 3 numere ale lui și eu îi tot respingeam apelurile sau nu răspundeam, s-a gândit că dacă mă sună cu private number în seara de 25 decembrie, eu chiar nu-mi dau seama cine e. Și insista. L-am lăsat pe un amic să-i răspundă că deja ne făcea cu nervii pe toți de la masă. Evident că el mă cerea pe mine, printre înjurăturile dintre ei și după ce s-au săturat să își tot bage unul altuia, au închis. Desigur, el nu s-a potolit începând din nou să sune, iar noi ne amuzam respingând apeluri, ba eu, ba amicul în cauză. La un moment dat, târziu în noapte, a renunțat. Sau cel puțin așa speram eu. A doua zi la prânz, oare cine sună din nou cu număr ascuns? Evident el. Poate vă întrebați de ce sunt sigură că a fost el. Pot să vă spun că am curajul să bag mâna în foc, din mai multe motive. Îl cunosc prea bine și știu ce-i poate capul. Greșeala lui e că mă subestimează. Ce nu știe el e că, the kid, este exact stilul lui de curvă de om, ba, mai pervers chiar și având de a face cu astfel de personalitate, pe el chiar îl bag în buzunar. Dar el nu știe toate astea.

The kid….Oh how I miss him! Și sunt aproape 3 săptămâni de când nu ne-am văzut și mi-e un dor nebun de el și de toate prostiile lui. Abia aștept să-l văd, să-l simt…..

Lasă un răspuns

