Tired

S-a cam adunat oboseala în ultimele săptămâni și se cam simte….dar….nu-i stres 🙂 N-am mai dat pe aici și nu mă prea încântă, dar sper să recuperez soon. Am tot fost agitată cu job-ul, colegii, xmas party, ieșit prin oraș , goana după cumpărături and so on…. Jobul ăsta chiar mi-a schimbat stilul de viață și îmi place. Fac multe lucruri împreună cu colegii , în afara orelor de program și asta nu poate decât să mă bucure. N-am mai avut așa colectiv până acum și, oarecum, am rămas surprinsă că încă mai există oameni faini.

The kid mă face să simt că trăiesc, avem tot felul de experiențe noi împreună. Chimia asta face totul, I guess. 😉

În rest, toate bune și frumoase. Sunt prea obosită acum ca mă întind pe mai multe rânduri.

I ll be back soon 😉

Un comentariu

  1. privind de la distanta, e interesant cum ne agatam de diverse „constante” atunci cand trebuie sa facem fata noului din viata noastra … tre’ sa ma pun sa-m reanalizez si eu viata din punctul asta de vedere. in alta ordine de idei: daca tie ti-e bine … eu ma bucur pentru tine! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

