One more lesson

Cred că lecţia ce am primit-o aseară, nu o voi uita prea curând. Mă înclin şi îmi scot pălăria în faţa lui. Chiar merită. Nu m-am aşteptat niciodată să gândească atât de mult şi atât de bine. Am rămas fără cuvinte.

Acum, mai mult ca niciodată, sunt convinsă că organul cel mai erogen e creierul. El, mă provoacă şi mă zăpăceşte de cap mai mult ca oricine. Problema e că oricât de tare îmi vine să îl strâng de gât şi să îl arunc din viaţa mea , apare din nou şi nu pot să-l refuz. Provocările şi jocurile astea pe care le face intenţionat, pentru reacţiile mele, au un scop bine definit. Şi toate astea funcţionează pentru că sunt imprevizibilă, pentru că niciodată nu ştie cum reacţionez, pentru că de fiecare dată mă comport altfel, pentru că îşi pregăteşte o strategie şi i-o dau peste cap, pentru că încearcă să îmi dea focuri şi nu ripostez de fiecare dată.

E un joc şi am înţeles abia acum asta.

Better later than never 😉

P.S. Şi da, ne-am tras-o ca doi disperaţi, în cada plină de spumă şi ulei…..

4 comentarii

      1. Nici nu ma stresam stai linistita 🙂
        Ai dreptate ,nu am inteles nimic pentru ca nu mai am ce sa inteleg ,si ideea ca faci sex e prezenta chiar si in primele postari si se manifesta si aici…
        Nu te judec e blogul tau poate avea ce tema vrei tu ,sexuala ,gastronomica etc.
        Si poate ai dreptate,dar nu cred ca sunt asa multe de inteles. 🙂 Si nu am destul timp incat sa analizez propozitiile tale (gramatical).

        O noapte …off lasa.

        Apreciază

Lasă un răspuns

