New Life

E a doua oară săptămâna asta când sunt nedormită de 40 de ore și nemâncata de 24. Încep să mă obișnuiesc….. Cu noul colectiv de la job, viața mea s-a schimbat radical. Am cunoscut o groază de oameni noi și faini. În fiecare joi și sâmbătă ieșim toți la distracție și suntem noi cei care închidem localul. Cântăm, dansăm, ne distrăm, ne simțim bine!

Și ca să fie meniul complet, ne-am cunoscut, ne-am plăcut și au ieșit scântei. A. e un țăcănit și-un fain! Din primele zile, după ce ne-am cunoscut, ne aruncam priviri pline de subînțeles la restaurantul unde mâncăm zilnic, eu cu colegii mei, el cu ai lui. Am știut imediat că vor ieși scântei. Privirile acelea, nu le înțelege oricine. Eu am încercat să văd ”cu cine stau de vorbă” , iar el, mi-a răspuns pe măsură. A urmat prima seară cu gașca de nebuni în oraș și nu mi-a venit să cred cât de normal a decurs totul, parcă ne cunoșteam dintotdeauna. Din pub la el și de acolo, direct la job, fără vreo clipă de somn. Ziua de vineri a trecut greu, dar a meritat.

Aseară am luat-o de la capăt. Când se lumina de ziuă, am plecat acasă, unde a urmat partea cea mai interesantă a ”serii”. De când am urcat în lift, am început să ne sărutăm cu o poftă imensă, flămânzi de carne caldă. Cred că dacă ne filma careva, erau exact imaginile acelea din filme, când cei doi intră în casă și hainele încep să zboare de pe ei până ce ajung în dormitor.

După un 69 cu un final incendiar și simultan, eram atâta de excitați, încât nu cred că trecuseră 5 minute și eu eram deasupra, țipând de plăcere, simțindu-i pula tare, toată, în mine. La scurt timp, am început să curg și să tremur, aveam spasme de plăcere și datorită intensității, nu mai eram capabilă să scot niciun sunet. Aveam orgasme multiple, îi simțeam palmele plesnindu-mă peste fund și dinții înfipți în pielea mea. Erau senzații extreme de nedescris. Am schimbat multe poziții și după vreo 2 ore, sleiți de puteri, am explodat la scurt timp, unul după celălalt.

Am fumat țigara de rigoare și am căzut secerați………….

Un comentariu

Lasă un răspuns

