Update

N-am murit și nici nu am abandonat blogul. Am avut o perioadă mai agitată, cu noul job, dar sunt foarte ok.

M. mă sună ca disperatul și cu cât îi resping mai mult apelurile sau nu-i răspund, cu atât insistă mai tare. Mă sună de pe alte numere, are impresia că nu-mi dau seama că e el. Chiar mă lasă rece persoana lui, a murit pentru mine.

Am o presimțire, nu știu de ce, că va începe și kidul, săptămâna viitoare, să dea semne. Și el, va avea aceeași soartă, pentru că am realizat că nu are niciun rost. O persoană care minte și înșeală se schimbă greu, iar eu nu am nervi, timp și chef să-l schimb. Așa că, am decis că și el e un capitol închis.

Am o gașcă super faină la noul job, de săptămâna viitoare ies și eu cu ei, joia la karaoke, sâmbăta în club. App de karaoke. Am o stație de karaoke nou nouță, cu microfoane și tot tacâmul, pe care am încercat-o aseară la prietena mea acasă. Săracii vecini, au trebuit să ne suporte până dimineața, dar noi ne-am distrat maxim 😀

Revenind la subiectul kid, nu știu de ce, tare mi-e să nu uit iar ce a făcut și să o iau de la capăt. Sper să nu mai fac greșeala asta. Știu că sexul cu el e cel mai fain de până acum, dar still, nu e cazul să-mi complic existența. Și, în plus, de nefuțenie n-a murit nimeni până acum și, în mod cert, nu voi fi eu prima.

Și ca să râdeți de mine, am de gând să merg la un curs de înot, pentru că da, nu știu să înot 😀 Și după ce învăț cum stă treaba cu datul din mâini și picioare, am de gând să mă bălăcesc toată ziua. Abia aștept. 🙂

5 comentarii

      1. reclamatiile se depun la mama … deoarece, in proportie majoritara, datorita influentei ei sunt asa cum sunt … si tot ea m-a lasat sa invat sa inot in Mures inca din copilarie. 😛

        Apreciază

Lasă un răspuns

