Stări

Mă uit de zece minute la cursorul mouse-ului și nu pot să-mi aștern cuvintele. Am o grămadă de stări prin care trec. Mi-e ciudă acum, pentru ca, peste 5 minute, să fiu indiferentă, apoi devin nervoasă, apoi mă victimizez ș.a.m.d.

Mă enervează că pe cât de repede îi fuge mintea, atât este de prost. Mă scoate din sărite că nu vede ceea ce trebuie să vadă, mă irită că n-a știut să o facă cu cap….și multe altele. Mă zgârie pe creier faptul că a trebuit să apară el în viața mea. El care îi seamănă atât de bine la comportament lui M. Nu vreau să se repete istoria. Nu mai vreau să-mi pierd ani din viață pentru pasiunile mele nebune.

Pe măsură ce scriu , realizez că, e posibil ca întâlnirea mea cu a lui, să aibe un scop. Poate am deraiat sau poate nu, un lucru e cert: nimic nu e întâmplător. Sunt debusolată, nu știu ce vreau să fac. M-am săturat de prostiile lui, nu mai vreau. Dar e atât de ……. irezistibil. Ce mă fac?! Sunt în plop și plopul …….. în aer!

HELP!

9 comentarii

  1. pasiunile… nu pierd anii… ci doar ii fac mai frumosi, dandu-le adevarata valoare…
    irezistibil??? daca-i asa… nu mai pregeta.. fugi la el…
    dar… nimic pe lumea asta, nu este irezistibil… asta imi este foarte clar…

    Apreciază

Lasă un răspuns

