End of story

Cum orice minune ţine trei zile, evident că nici „împăcarea” asta nu putea dura mai mult. Chiar mă miram de unele gesturi şi faze faine ce le făcea, mă întrebam ce-o fi păţit.

Am decis să pun punct pentru că mă săturasem. Picătura ce a umplut paharul a fost încă o minciună. Am stat apoi şi m-am gândit dacă are rost şi am ajuns la concluzia că nu. Mai bine pun capăt. Pentru ce nervi, gânduri, aşteptat de telefoane şi mesaje, zis una şi făcut alta?! N-am nevoie de prostii de-astea de oameni imaturi, chiar nu.

Cea mai tare fază este că am fost nevoită să-i scriu e-mail explicându-i ce şi cum, şi după ce tot el a luat foc, a zis că fie, ne întâlnim să vorbim face 2 face, dacă ţin eu neapărat. Evident că nici asta nu s-a mai întâmplat, nu are curaj să dea faţă cu mine şi să îmi spună în faţă unele lucruri. Pentru că, privindu-mă în ochi, nu mă poate minţi.

Ideea e că sunt mult mai ok decât mă aşteptam să fiu. Şi acum, sunt convinsă că e over. Am ajuns din nou la acel stadiu în care orice ar face nu mă mai interesează. Exact ca şi cu M. (app de M. , continuă să mă sune şi eu continui să nu-i răspund, nici măcar nu mă mai amuză, mi-e fix indiferent), m-am săturat şi detaşat, de-acum înainte, poate să stea cu curul în sus, că nu mă mai afectează sau impresionează în vreun fel. Exact ca şi cu M. aştept doar momentul când o să înceapă şi kid să mă sune din nou şi eu nu o să-i mai răspund.

This is it.

 

13 comentarii

  1. Vezi tu, in viata am invatat ca persoanele care te privesc in ochi sunt persoanele care mint cel mai mult. Motivu-i simplu: vrea sa te convinga de faptul ca iti spune adevarul pe premisa „Te privesc in ochi si sunt foarte atent sa nu scap contactul vizual cu tine. Asa te voi convinge ca nu te mint!”

    Apreciază

Lasă un răspuns

