Chaos & Sex

Am avut cea mai oribilă săptămână posibilă! Zile pline de stres, plând din cauza nervilor și a stresului, nemâncat, fumat mult, consumat cafea în loc de apă ș.a.m.d. Nu vă doresc așa ceva…..

Ce m-a surprins în mod plăcut a fost faptul că the kid mi-a fost alături, tot acest timp, chiar dacă nu fizic. M-a ascultat de câte ori am simțit nevoia să vorbesc cu el, chiar și de 30 de ori pe zi, mi-a răspuns la sutele de mesaje pe care i le-am trimis și mi-a fost alături, cum nu credeam vreodată că va fi.

Din fericire, spre final de săptămână s-au liniștit și așezat toate și am început să mă relaxez, încă de aseară. Am avut o noapte lungă împreună, cu treburi de rezolvat și cu timp suficient pentru plăcerile noastre. Am avut o noapte sublimă…. Am început în duș, cu săruturi și atingeri fierbinți, cu spumă pe corpurile ude, cu apă caldă…. Ne-am mângâiat și alintat unul pe celălalt, mi-a spălat corpul fierbinte care tresărea la atingerile lui. L-am simțit cu mâna între picioarele mele, făcându-și loc și alunecând înăuntru, s-a așezat în genunchi, m-a proptit de perete, îmi ținea dușul a.î. apa să cadă pe spatele meu și a început să îmi lingă și să îmi sugă clitorisul, ducându-mă pe culmile plăcerii. Mă înebunea la propriu, zgâriam gresia cu unghiile și urlam de plăcere.

S-a ridicat, ținându-mă de mâini și începând să îmi sărute fiecare părticică din trup. Mă prindea de fund și mă lingea cu o pofta imensă. Muream încet de plăcere, simțindu-i buzele pe trup. M-am așezat brusc in fața lui, în genunchi și am început să i-o ling de sus până jos, uitându-mă în ochii lui. Mă excitam teribil. Începusem să i-o sug din ce în ce mai tare și îmi plăcea la nebunie. Îl auzeam cum geme de plăcere și doream să-l simt în mine. Dintr-o dată, mă ridică brusc, mă întoarce cu spatele, mă proptește de perete și se înfige puternic în mine. L-am simțit extrem de adânc, e o senzație de nedescris….. Se lovea cu putere de mine, știa că-mi place, mă simțea tremurând și asta îi făcea plăcere. M-a întors din nou cu fața spre el, lingându-mă din nou, în timp ce degetele lui alunecaseră înăuntrul meu. Urlam grav, mă zăpăcea. Mă întorsese din nou cu spatele la el și de data asta, era cel mai tandru și mai slow posibil. Îi simțeaam fiecare centimentru cum intră și iese, era demențial.

Am ieșit din duș și am ajuns în pat. Îmi picuram tacticos stropi de ulei pe picioare și pe sâni. Se uita la mine flămând. A așteptat să termin de picurat ca să mă maseze. Și-a așezat limba pe picior și a început să urce tot mai sus. Îmi trezea toate simțurile, gemeam și simțeam că plutesc de plăcere. L-am simțit adânc în mine, în timp ce limba lui jucăușă se ocupa de sânii mei tari. Am explodat împreună, în același timp și am rămas așa, îmbrățișați, o bună perioadă de timp.

2 comentarii

Lasă un răspuns

