Dulce împăcare

Totul a început de la un simplu sms. Uitasem de bărbații care au existat la un moment dat în viața mea, eram în vizită în ”minunata capitală” , mă întâlnisem, după doi ani, cu amicul meu de suflet, per ansamblu, toate erau ok în viața mea. Am simțit cum un simplu sms primit într-o seară, avea puterea să mă facă să simt ”chestii”. Am răspuns, după vreo oră, nu m-am putut abține să nu o fac. După un schimb de replici prin sms, m-a sunat și am vorbit în jur de 60 min la tel. A fost suficient ca să reluăm totul de unde le-am lăsat. Mi-era dor de el, de mirosul lui, de vorbele lui, de vocea sa. Simpla idee că vorbesc cu el la telefon, mă excita la maxim.

Azi, după 2 zile de la mesajele și apelurile respective, am revenit acasă și ne-am întâlnit. Am ieșit puțin cu niște prieteni și apoi ne-am refugiat în cuibușorul nostru de nebunii. Îmi era un dor teribil , abia așteptam să-l simt cum mă atinge, abia așteptam să-i simt buzele, să mă ia în brațe.

Ne-am așezat în pat, îmbrățișați, am dat o ”tură” să vedem ce e la tv și l-am stins. A început să mă sărute încet, să îmi exploreze trupul cu limba, pe-ndelete, să savureze fiecare părticică de piele, îl simțeam cum se bucură, simțeam același dor din partea lui.

Am scăpat rapid de haine și am început să ne atingem zonele erogene, unul altuia, să ne explorăm trupurile, ușor și încet, pentru a ne putea bucura, mai mult ca niciodată, unul de celălalt. Ne-am jucat o perioadă bună de timp unul cu celălalt, până în momentul în care am simțit că explodez. Îl doream nespus de mult să îl simt, din nou, în mine. Într-un târziu, l-am simțit, mai intens ca niciodată, mai aproape ca oricând…. A fost sublim, a fost pasional, a fost intens, a fost de nedescris. Punctul culminant a fost fabulos, ne-am bucurat împreună de ”marea plăcere”.

Chiar i-am simțit lipsa…..

10 comentarii

    1. Si uite cum isi face efectul indiferenta. S-a dovedit inca o data ca tratament mai bun ca indiferenta nu exista si ca daca chiar vrei sa vezi cat de mult ii pasa cuiva de tine, asta cu indiferenta e cea mai buna solutie 🙂

      Apreciază

      1. esti 100% sigura? ai dovezi obiective de necontestat (adica „valabile pentru oricine altcineva din exterior”)? ca daca nu … risti (imho) enorm (referitor la faza cu indiferenta). eu unul nu m-as grabi sa strig „victorieeeee!” … chiar daca ceea ce vad e foarte asemanator cu victoriile anterioare. 🙂

        Apreciază

      2. pai dupa ce ti-o tragi cu unu cred ca e foarte normal sa te intereseze nuuu??? doar nu ti-o tragi decat cu tipi care iti plac si care te plac mai mult decat marea majoritate a barbatilor pe care ii cunosti 😀

        Apreciază

        1. A fi interesat de cineva doar pt sex este total diferit de a fi interesat de cineva pt mai mult de atat. Depinde ce vrei de la persoana respectiva. In cazul de fata, comentariul meu are un substrat pe care nu ai cum sa-l intelegi pt ca nu cunosti toate detaliile.

          Si da, chiar ti-o tragi doar cu tipi / tipe care iti plac. Asta este farmecul unui fuck-buddy. Iti place sexul cu el / ea si atat.

          Apreciază

    1. @INTJ … intamplarea face ca am vazut filmul si impresia care a ramas a fost ” Atunci cand oamenii au prea mult nu mai judeca limpede si incep sa devina nebuni”
      si vorba fie, nu imi prea sta in fire sa alerg dupa 😀 barbatii . Dovada Mr Stupid ;))

      Apreciază

      1. aaa … poate c-am vazut eu alt film … da’ ideea era ca-n cel vazut de mine, totul se intampla conform planului ei (adica exact ce ai spus tu „precum ii ceri„). si nah, era un film …

        Apreciază

Lasă un răspuns

