Busy

Încă de azi, se pare că viața mea va deveni super agitată săptămâna asta, din motive ”profesionale” ca să zic așa, sper ca totul să iasă bine și să am noroc. Deși, dacă stau bine să mă gândesc, așa cum zicea cineva, ar cam fi cazul să nimeresc și bila albă, din toate punctele de vedere.:-)

Sunt foarte nostalgică de câteva zile și nu știu ce aș putea spune despre chestia asta. Îmi doresc ca toate lucrurile să se așeze, încet, la locul lor, să ajung la normalitatea ce mi-o doresc.

Sunt unele lucruri care nu le înțeleg și asta datorită faptului că sunt persoane care au ceea ce-mi doresc eu, de exemplu, și dau cu piciorul la ceea ce au. Și eu nu înțeleg cum e posibil. Adică, futui mama măsii, ai ceea ce ți-ai dorit și te pui să spui prostii și să mănânci rahat. De ce dă Dumnezeu (sau oricine e responsabil) tot ce-i bun , tot ălora ce nu știu aprecia?! De ce?! Face-ți-mă să înțeleg.

Am momente în care mă simt extrem de singură, am momente în care simt nevoia să am pe cineva lângă mine, am momente în care mă gândesc la kid (pentru că el a fost cel mai recent), am momente în care îmi vine să renunț, dar, la fel, am momente în care sunt bucuroasă fără vreun motiv anume. Partea mai aiurea e că am ajuns la concluzia că fără vreun bărbat prin zonă e cam monoton și nu-i tocmai roz concluzia asta. În fond, adevărul e că nu putem trăi unii fără ceilalți. Mai trist pentru mine e că, deși toată viața mea (aia lunga :-)) ) de până acum, am fost singură, nu am avut pe nimeni foarte mult timp pe lângă mine, acum încep să simt că vreau un om care să fie pe aceeași lungime de undă cu mine și asta mă sperie, destul de mult. Adică, dacă până acum, nu am avut asemenea gânduri, de ce aș avea de acum înainte? Not funny. At all.

5 comentarii

  1. Bărbaţii de astăzi sunt altfel decît cei de ieri, ca şi femeile, de altfel. Relația clasică de cuplu implică anumite obligaţiuni. Cînd ai pe cineva e foarte clar că ai unele restriсţii de urmat. Adesea nu suntem conștienţi de chestia asta și prin urmare, nu înţelegem de ce trebuie să “intri într-o relaţie” în loc de doar să fii pur şi simplu acolo 🙂

    Apreciază

  2. „Am momente în care mă simt extrem de singură, am momente în care simt nevoia să am pe cineva lângă mine”

    Pana la urma tot acolo se intoarce (mereu)
    La a fi femeie, cu nevoi tipice de femeie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

