Crazy

După starea tâmpită de aseară, am realizat, la prima oră, că sunt o nebună!

M-am aranjat un pic, pentru că am avut un interviu. Îmbrăcată super decent, office style, cu un machiaj simplu și elegant, am ieșit din casă. Când colo, ce să vezi! Am surprins minim 5 bărbați pietoni care își întorceau capul (la propriu) după mine și să nu mai menționez, după ce am plecat cu mașina, minim 10 indivizi la volanul propriei mașini care se holbau la mine, mai ceva ca la felul șapte.

Și atunci, s-a aprins beculețul! S-a făcut lumină! Eu stau și mă gândesc la kid, că ce fain ne petreceam timpul împreună și cum ne hârjoneam prin mesaje, mă gândesc ca tuta (că alt cuvânt mai potrivit nu există) la ce-o fost, în loc să deschid ochii și să mă uit în jur. Cât de nebună să fiu, cât?!

Mi-am pus eu muzica mea aia faină (faină pentru mine, gusturile nu se discută, da? 😛 ), mi-am aprins o țigară, am dat volumul mai tare și mi-am văzut de drum. Și m-am gândit eu la întâmplarea de mai devreme și am realizat că-s o tută. Normal că numai de relații de-ampulea am parte când nu fac altceva decât să sar din lac în puț și invers. Așa că, numai bine îmi va prinde pauza asta și după ce stau eu o perioadă liniștită, o să încep să mai casc ochii, după oameni ca lumea (e greu de găsit un tip ca lumea, dar dacă nici măcar nu încerc…..), poate poate iese ceva.

Deci, da, sunt o nebună. (bine asta pentru mine nu e noutate 😀 )

4 comentarii

Lasă un răspuns

