No more shit!

De vreo săptămână, de când am căzut pe gânduri , tot stau şi mă analizez fel de fel de lucruri. Unul dintre ele fiind my love life. Am ajuns la concluzia că nu sunt deloc mulţumită de viaţa mea amoroasă , aşa că, am decis că e cazul să iau o pauză şi să mă concentrez pe alte lucruri mai importante în momentul de faţă.

M-am săturat de toate rahaturile în care intru, voluntar sau nu şi am început să realizez că tocmai datorită faptului că tolerez anumite situaţii, atrag persoane şi momente nepotrivite în viaţa mea. Nu regret absolut nimic din ce am trăit până acum şi nu îmi pare rău absolut deloc. Cred, totuşi, că e momentul să cobor din acest montagne russe şi să mă urc într-un tren liniştit, cu o atmosferă complet diferită. Nu mai am vârsta la care să accept măgării din partea bărbaţilor, m-am convins şi singură că nu mai pot crede minciuni şi. cu atât mai puţin, nu le mai pot ignora, nu mă mai mulţumesc cu jumătăţi de măsură, ba mai mult, vreau totul sau nimic.

Deci, făcând ordine în viaţa mea, atât M cât şi the kid au ignore total din partea mea, pentru fazele de rahat ce le-au făcut. Şi nu am de gând să-mi schimb decizia. Nu sufăr, the kid nu m-a afectat , cum credeam eu că a făcut-o, mi-am demonstrat că nu reprezintă nimic pentru mine şi e bine. E linişte acum şi bine.

Am hotărât să rămân o perioadă singură, pentru a mă împăca eu cu mine, pentru a ajunge la echilibrul de care am nevoie, pentru a îmi pune în ordine chestiile administrative, iar peste ceva timp când voi considera că sunt ok, am să încep să mă uit în jurul meu. Până atunci, sport, citit şi ieşit cu prietenii :–)

L.E. Îmi lipseşte kidul, aş minţi să spun că nu, dar asta e……

7 comentarii

Lasă un răspuns

