What goes around, comes all the way back around!

”Și de-ar fi pătrată, roata, tot se-ntoarce ea odată!”

Era ora 4 a.m. când mi-a sunat telefonul. L-am luat, am văzut numele apelantului, l-am pus pe silent și m-am întors pe cealaltă parte, mai satisfăcută ca niciodată. După 4 luni de tăcere, a revenit. Așteptam acest moment cu atâta nerăbdare și iată că s-a întâmplat. Știam că nu mă va putea uita vreodată și, la fel de bine, știam că îl voi trata cu cea mai mare indiferență. A murit în sufletul meu și niciodată nu va mai putea învia.

Tare mi-e că și kidul va beneficia de același tratament, în cazul în care nu revine pe linia de plutire.

Le-am dat viața peste cap, pentru că, amândoi, sunt capabili să realizeze ce înseamnă să ai o femeie ca mine în pat. Și odată ajunsă acolo, e greu să mă mai uiți…..fără falsă modestie.

E timpul meu să mă bucur , era și cazul, după atâtea suferințe și întâmplări de rahat.

În seara aceasta, voi radia, din nou și se va lăsa cu o nouă victimă, abia aștept!

13 comentarii

  1. nemtii au o vorba: „rache ist blutwurst” (razbunarea e sangerete) … da’ nu mi-a placut niciodata sangeretele iar razbunarea nu-i altceva decat o demonstratie a propriei impotente (in sensul ca, fara razbunare, nu poti sa mergi mai departe).

    acuma, strict la ce ai relatat tu, eu i-as fi raspuns si l-as fi refuzat politicoasa pe un ton cat mai oficial. ok, daca ar fi facut spume, m-as fi amuzat … da’ imho aia nu e razbunare ci e doar partea aia dintr-o piese de teatru (el fiind actorul principal) care mi se pare amuzanta.

    Apreciază

      1. Așteptam acest moment cu atâta nerăbdare” … no asta pentru mine a razbunare suna … ca nimeni nu „asteapta cu nerabdare” ceva ce ii e complet indiferent. chiar si „era și cazul să se întâmple” e doar o reformulare pentru „abia asteptam”.

        da’ nah, cum „-2 + 1 = -1” si prin urmare fiind evident ca eu am „un lipsus” („semnificativ”, din cate am inteles :P) … tot la parerea mea raman! :))

        Apreciază

Lasă un răspuns

