La el

Era trecut de miezul nopții când m-a sunat. Mă plimbam agale pe un drum recent construit, cu viteză mare și muzica la maxim. Era foarte faină senzația, dar gândurile ce le aveam în clipele acelea erau crunte.

Ne-am întâlnit și, de data asta, mergeam la el acasă. Când am coborât din mașina încălzită în vântul de afară, am început să tremur instant. Am intrat în casă, m-am așezat pe primul scaun ce l-am văzut și am rămas acolo, zgribulită, încercând să mă opresc din tremurat.

Am fugit apoi în patul lui și m-am cuibărit asemeni unui pui de pisică plouat, sub așternuturi. Venise lângă mine, mirosea atâta de bine și emana căldură de sub halatul de baie, era irezistibil. Am scăpat rapid de hainele ce le aveam pe mine, fără să-mi mai fie frig.

A început încet să îmi lingă lobul urechii, a coborât pe gât, mai jos, spre sâni, tot mai jos, și-a băgat o mână sub mine și m-a întors. Luasem uleiul de masaj de acasă și îl pusese la îndemână. Uleiul acela, pur și simplu, îți încântă simțurile, e incredibil de bun. Miroase superb, hidratează pe măsură și, în plus, e insipid. Era perfect. Stăteam pe burtă și îi simțeam limba cum se plimbă agale pe piciorul drept, apoi pe cel stâng, urcă înspre fund, pe spate, pe gât….. A luat uleiul și a picurat încet pe corpul meu. Era rece și tresăream la fiecare picătură. Simțeam cum sfârcurile mele o iau razna, întărindu-se. A întins uleiul pe tot corpul, explorându-mi pielea cu mâinile, în timp ce se juca cu buzele pe fundul meu. Mă înebunea foarte tare, în special când îi simțeam respirația în ceafă și buzele pe gât, pula sculata între fesele mele. Mă chinuia și știa foarte bine, asta și vroia, de fapt. M-a întors pe spate, a luat din nou uleiul, picurând pe pielea mea încinsă. Tresăream la atingerile lui și îi plăcea să simtă asta. Începuse din nou să mă lingă, de la sâni, până în jos. Se așezase comod și își făcuse loc între picioarele mele. Se juca cu limba și mă dispera. Gemeam de plăcere și am încercat să-l ating, dar nu vroia să mă lase. Mi-a spus să-mi țin mâinile deasupra capului, în cazul în care nu vreau să își folosească cătușele. Nu mă puteam abține și tot încercam să-l ating. Mi-a prins mâinile și mă ținea fără să pot face ceva, continuând să se joace cu clitorisul meu ce pulsa deja. Simțeam că mă sufoc, nu puteam să-l ating, aveam mâinile imobilizate, picioarele mi le așezase în așa fel încât să nu le pot mișca prea mult, eram disperată și se bucura de acest lucru la maxim.

Vroiam să mă joc și eu cu el, vroiam cu ardoare să-i simt pula între buzele mele și nu vroia nicicum să îmi facă pe plac. A mai ținut-o așa, o perioadă bună de timp, în care am avut de ”suferit” și apoi m-a lăsat, în sfârșit, să-mi fac poftele. Abia așteptasem să-mi simt buzele pe pula lui tare. O lingeam ușor pe vârf și mă jucam cu ea, făceam cerculețe și o udam cu multă salivă. Îmi plăcea la nebunie. Mă plimbam cu limba de sus în jos, i-o băgam apoi toată, adânc în gură, până îmi simțea gâtul. O scoteam din nou și iar o sugeam ușor și cu extrem de multă poftă, doar în vârf. Gemea tare și apăsat și mă înebunea. Simțeam cum îi zvâcnește între buzele mele și mă simțeam perfect. Mă ruga să mă întorc, astfel încât să se poată bucura și el de același lucru, dar l-am mai ținut puțin pe jar. După ceva timp de astfel de tachinări, i-am făcut pe plac și m-am întors, formam acum un 69 perfect. Gemeam amândoi printre suspine, unul între picioarele celuilalt și era extraordinar.

Eu am fost cea care nu a mai rezistat. M-am așezat deasupra lui și m-a pătruns adânc din prima, fapt ce m-a făcut să mă arcuiesc de plăcere. Începusem să mă mișc încet și ușor, uitându-mă în ochii lui. Mă simțeam perfect, în momentul în care valurile de căldură se făceau simțite tot mai tare în corpul meu. Eram deasupra lui, mișcându-mă destul de repede, sânii îmi erau cuprinși de palmele lui , începusem să urlu de plăcere tot mai tare și mai tare, aveam un orgasm foarte intens. Intenționam să mă opresc pentru o clipă, dar nu puteam, nu mă lăsa să mă opresc și mă ținea acolo sus, profitând de ocazie. Nu mai  puteam urla, mi-am înfipt unghiile în picioarele lui, îmi venea să urlu, să mușc, să acționez cumva și nu puteam face nimic. Simțeam lichid mult scurgându-se dintre picioarele noastre, iar zgomotul corpurilor ude, lovindu-se unul de celălalt, mă zăpăcea. Vroiam să mă opresc, simțeam că nu mai pot, era prea mult, prea intens, prea puternic. Și nu, nu mă lăsa. Mă ținea acolo sus, mișcându-mă cu ciudă.

Într-un moment de neatenție, am căzut peste el, dar fără să mă opresc. Îmi mișcam doar bazinul, scurt și tare, simțindu-l perfect. Schimbam ritmul, când mai tare, când mai încet și ne excita la maxim pe amândoi. Am continuat să mă mișc scurt și adânc până l-am simțit tremurând. L-am luat în brațe și am rămas așa, o perioadă de timp.

Am fugit la baie să mă spăl înaintea lui, dar venise după mine, să mă spele el…..

2 comentarii

Lasă un răspuns

