Go with the flow

Am sunat-o pe prietena mea de dimineaţă să vorbesc cu ea şi m-a certat. A zis că fac gesturi care îi dovedesc kidului că „Im so into him”.  Degeaba am încercat să-i explic unele lucruri, nu a vrut să mă asculte, dar să înţeleagă……

Toată viaţa am fost atentă ce spun sau ce fac în compania unui bărbat pentru a nu părea disperată, obsedată, îndrăgostită. Am ajuns în momentul în care am renunţat să mai îmi controlez gesturile, atitudinea şi ceea ce exprim. Nu am fost falsă sau ipocrită, nu am bravat în faţa nimănui. Îmi luam nişte măsuri de precauţie, atâta tot.

Azi, am decis să trăiesc din plin şi am renunţat să mai am grijă ce spun în faţa lui, ca să nu creadă te miri ce. Chiar nu îmi pasă. Chiar i-am şi spus că îmi place foarte tare de el, că mă provoacă atât fizic cât şi psihic, cum nu a ştiut nimeni să o facă vreodată. Şi nu mi-e frică. Ştiu în ce m-am băgat şi mi-am asumat acest lucru de la început. E prea uluitor totul ca să îmi impun limite. Nu vreau să am limite cu el. Vreau să spun şi să fac ceea ce simt. Vreau să trăiesc clipele alături de el. Vreau să mă bucur de această perioadă superbă din viaţa mea, fără să îmi pese de nimeni şi de nimic.

I just go with the flow…..

4 comentarii

Lasă un răspuns

