Car Sex

Credeam că după orele petrecute în sala de fitness voi fi o legumă, bună de nimic. S-a dovedit a fi exact contrariul. Am plecat de la sală încălzită toată şi cu părul pe jumătate ud. Kid mi-a scris mesaj că mă ia de acasă în jumate de oră, deci era perfect. Am parcat maşina , am urcat să mă schimb şi la scurt timp după ce mă îmbrăcasem, m-a sunat că mă aşteaptă jos.

Ştiam că avusese o zi oribilă, deci nu era foarte bine dispus dar nici nu pot spune că era urâcios. Ne-am plimbat o vreme cu maşina prin oraş şi apoi am ajuns pe o insulă fix în mijlocul râului. Am savurat fiecare câte o ţigară , în linişte , la lumina lunii. La un moment dat, îl văd că îşi ridică volanul şi se aşează mai comod. Îi spun să-şi dea scaunul mai în spate şi face fix pe dos. Ba, mai mult, coboară şi se mută în spate. Evident că am făcut şi eu exact acelaşi lucru şi m-am aşezat în spate, lângă el.

Abia aşteptam amândoi să ne atingem. Începusem să ne sărutăm cu o imensă poftă, cu un dor nebun de corpul celuilalt, cu pasiune şi dorinţă maximă. Am început să mă alint din nou, să mă joc cu limba pe gâtul lui să îl sărut uşor şi încet şi să-l ating în locul ăla fierbinte ce-i trezeşte fiori. Din secunda aceea, am luat-o razna amândoi. Sărutări fierbinţi, atingeri pătimaşe, stimulări excitante.

Ne-am dezbrăcat reciproc , asemeni unor copii ce îşi desfac cadourile de crăciun, parcă era o surpriză ceea ce se ascundea dedesubt, o minune ce aşteptam să o descoperim, să o explorăm. Îmi simţeam umezeala dintre picioare şi mă excitam şi mai tare la atingerile lui. Am început să gem uşor , în timp ce îi savuram buzele. Nu am mai rezistat şi l-am rugat să se aşeze comod şi să mă lase să îmi fac pofta. Am început uşor şi încet, pentru că vroiam să o iau slowly, ştiind că finalul va fi măreţ. Mă înebunea pula lui erectă şi mare. Adoram să o ling, să mă joc cu ea, să i-o sug. O udasem foarte tare cu multă salivă şi mă înebunea de-a dreptul, i-o sugeam cu poftă şi dorinţă. Coboram cu limba în jos, reveneam în sus şi i-o sugeam încet, pentru ca în secunda următoare să o iau toată în gură, până în gât, timp în care el îşi făcea de cap între picioarele mele.

Era sufocant de cald şi îmi doream foarte tare să îi simt pula în mine. M-am ridicat, m-a luat în braţe, sărutându-mă apăsat şi pasional, trăgându-mă peste el. Am simţit-o perfect când m-a pătruns până la capăt. Gemeam tot mai tare şi mă bucuram de senzaţiile ce le simţeam. Şi-a aşezat mâinile pe fundul meu şi le mişca tare şi apăsat, în ritm cu mine. Mi-a luat sânii în mâini şi a început să îmi lingă sfârcurile, fapt ce mă excita teribil. Îmi încolăcisem mâinile în jurul lui şi mă frecam tare şi adânc de el, simţeam cum încep să curg şi emoţiile puternice nu întârziau să apară. N-a durat mult timp şi am simţit valul acela de căldură cum îmi străbate tot corpul. Ţipam ca din gură de şarpe datorită plăcerii ce-o simţeam dar tot nu mă puteam opri. Era extrem de bine şi observam că îi plăcea să mă audă cum ţip şi urlu, când aveam orgasm. Mă liniştisem, dar continuam să mă mişc în acelaşi ritm alert. Se mişcase o idee din poziţia în care ne aflam, pentru a mă putea pătrunde mai bine. Pula îi pulsa adânc în mine şi mă zăpăcea total. Simţeam amândoi şiroaiele ce curgeau din mine iar el  se mişca tot mai adânc şi mai tare. Mă săruta pe gât, îmi lingea sânii, îmi prindea fesele cu poftă, dorea să mă omoare prin senzaţiile şi stările ce mi le provoca.

După un şir lung de orgasme consecutive, am decis să mă opresc. M-am aşezat între scaune, între picioarele lui. I-am luat-o din nou în gură, dar, de această dată, îl puteam privi în ochi şi exact asta făceam. Îmi ţinea părul cu mâna lui şi se bucura de buzele mele ce se mulau perfect pe pula lui. O udam foarte tare şi i-o sugeam când mai încet, când mai tare. Mă jucam cu limba pe ea, mă loveam cu ea peste gură, în timp ce îl priveam şi îl lăsam să citească în ochii mei că ador să fac toate astea. Simţeam că e aproape de final şi începusem să i-o sug repede, în timp ce i-o frecam tare. Şiroaie de plăcere se prelingeau între picioarele mele, curgând încet în jos. Aveam fiori pe şira spinării din secunda în care l-am simţind explodând între buzele mele. Gemea foarte tare şi respira sacadat. I-am sorbit şi ultima picătură de spermă şi mi-am lăsat capul să cadă în poala lui. Era extrem de cald, eram amândoi transpiraţi, respiram greu. Am stat aşa, în braţele lui o vreme, să ne liniştim. Ne-am îmbrăcat şi ne-am mutat, din nou, pe locurile din faţă.

Am băut o gură de Cola şi ne-am aprins câte o ţigară.

-„Eşti o răutate şi vei plăti scump!” …… mă ameninţase.

10 comentarii

  1. In principiu e bine ca-ti mai arde sa o faci pe frigurile care au venit acum. Si totusi nu e cam rutinal de 2 ori la rand in masina? Gen nu mi se pare chiar cel mai confortabil decor. Merge o data la n dati pentru diversitate, dar mai des nush… Bine e doar opinia mea in fond tuturor ne place altceva. 🙂

    Apreciază

    1. Şi stai că la un moment dat ieşisem şi afară, dar n-am mai scris că prea mă lungeam. Nu e rutină deloc, de fiecare dată e altfel. Dacă stai să o iei aşa cum ai zis tu şi în pat devine rutină. Dar nu e deloc aşa, de fiecare dată e altfel, e diferit, e nou, e inedit. Cel puţin aşa e la noi 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

