No feelings involved

Mda…N-am mai scris nimic pentru că eram cam dată peste cap şi aveam o mie de gânduri care-mi alergau prin minte. Normal, vinovatul principal pentru toate acestea: EU. Nu pot să zic că a fost voluntar, pentru că plăcerea şi atracţia asta ce o am faţă de kid, nu e o chestie ce îţi doreşti să se întâmple, cel puţin nu cu persoana nepotrivită. Cred totuşi că m-a luat valul şi n-am mai raţionat corespunzător.

Partea bună e că după conversaţia avută aseara în care „mi-a cam tăiat-o din scurt”, fapt ce nu a făcut decât să mă aducă cu picioarele pe pământ, mi-am revenit la normal şi am conştientizat că suntem doar fuck friends şi absolut nimic mai mult. Probabil că, pe undeva, mi-aş fi dorit mai mult, dar, am realizat că e mai bine aşa, din diverse motive. Şi, în plus, ar fi mare păcat să ratez toată distracţia, să-mi reprim simţurile, trăirile şi cele mai spectaculoase senzaţii, pentru că poate ar fi vreodată ceva mai mult. Nu mai, gata, nu mai fac greşeala asta, atunci când nu e cazul. Ştim amândoi că asta vrem, să ne simţim bine împreună. Probabil dacă nu ar fi atât de bine, în pat, s-ar fi întâmplat o singură dată, ne-am fi convins că nu ne potrivim d.p.d.v. sexual şi gata.

Ce mă scoate pe mine din sărite la culme este faptul că the kid e fix genul de bărbat ce-mi  place mie. Şi mi-e ciudă. Mi-e ciudă pentru că cei cu care aş putea avea o relaţie nu-s aşa. Sunt tipi ok, dar le lipseşte „ceva”-ul ăla. Eh, „ceva”-ul ăla îl are kidul şi pentru restul bărbaţilor, cred. În faţa lumii, pare un inocent şi un inofensiv, dar dacă reuşeşti să citeşti ce se află în spatele acestei măşti, ai tras lozul cel mare. E un tip cu atitudine, un tip sigur pe el, un tip care ştie ce vrea, un tip inteligent, un tip cu o minte murdară, un tip care, dacă vrea, poate manipula psihic, un tip care, la vârsta lui, înţelege mai mult decât alţii cu o experienţă de viaţă şi cu mulţi ani în plus faţă de el, un tip sexy, un tip cu un zâmbet ameţitor.

Acestea fiind zise, nu-mi rămâne decât să mă bucur de momentele petrecute cu el şi, între timp, să am ochii wide open pentru bărbaţii din jur. Deci, sunt în căutare. 😀

4 comentarii

  1. mda … nici femeile nu scapa de refuzuri (la modul general) … doar ca ele probabil dor mai tare pentru ca nu sunteti obisnuite cu ele. anyway, life goes on si e pacat s-o irosim rememorand refuzuri/insuccese …

    Apreciază

    1. Nu am luat-o ca pe un refuz, ci ca pe un ”duș rece” 😛 și chiar dacă nu m-am simțit grozav, am realizat că e mai bine așa și mă pot bucura mai bine, mai total, de ceea ce trăim împreună.

      Apreciază

Lasă un răspuns

