Boring…..

Duminică îmi făcusem planuri cu kidu, dar, evident că socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg şi s-a schimbat „schimbarea”………… M-a anunţat că pleacă din oraş toată săptămâna şi se întoarce abia vineri, deci nu-i tocmai roz.

Sâmbătă seara m-am trezit pe la vreo 10, am fugit la Gigi la covrigărie după colţ şi am luat nişte bunătăţuri, de mâncat aşa , la mişto, noaptea şi apoi am luat somn instant.

Duminică, după ce am aflat că voi fi singură toată săptămâna şi m-am bosumflat, în sinea mea, primesc telefon de la Alex. Chestii banale, probleme de rezolvat, a rămas că ne auzim mai târziu. Problema tot nu am putut să i-o rezolv, cu toate că m-am dat peste cap. Nu a depins de mine şi nu am avut ce face, chiar îmi pare rău.

Eram la nişte prieteni când m-a sunat din nou. Era curios de programul meu din seara ce urma şi eram ferm convinsă că se lasă cu scântei. Normal că nu m-am înşelat, deja îl cunosc prea bine.

Am ajuns destul de târziu la el, din diverse motive şi ne-am pus să discutăm despre problema în cauză să vedem cum o putem rezolva. Ne-am „relaxat” în compania partenerului nostru de nădejde, nenea Jack, pentru ca mai apoi, să ajungem în pat. Nu ştiu ce s-a întâmplat, dar nu a fost deloc cum era de obicei, adică hardcore, ci , mai degrabă, ceva comun şi normal, total neobişnuit pentru mine. Nu cred că o să mai repet experienţa, nu pentru că nu a fost cum mă aşteptam, ci pentru că îmi era gândul doar la kid şi asta nu e ok deloc, chiar deloc. Ba, mai mult, îmi dă de gândit chestia asta, mă întoarce puţin pe dos.

Eh, acum doar nu credeaţi că totul e numai lapte şi miere? Poate o fi, dar în poveşti, în real life, sigur nu.

I miss the kid, badly!

L.E. Am rezolvat şi problema lui Alex. Dacă nu eu, atunci cine?!

17 comentarii

  1. Eu n-as spune ca nu e ok ca ti-a stat mintea la altcineva, ci mai degraba ca e normal. Asta pentru ca de la inceput era menit sa fie un inlocuitor. Cand e vorba de sentimente sau posibilitatea aparitiei lor tot timpul suntem intorsi pe dos. Pana la urma asta e tot farmecul – daca nu te misca, nu merita.

    Apreciază

    1. Înlocuitor sau nu, nu mi s-a întâmplat niciodată să mă gândesc la altă persoana , de asta nu mi se pare normal. Eu mă dedic total în momentele alea, sunt în transă, se pare că de data asta nu a fost aşa şi de aceea e un mare semn de întrebare.

      Apreciază

      1. Si eu merg uneori pe serpentine si ma gandesc la o cutie de viteze semiautomata cu 2 ambreiaje. Altfel spus, e normal sa ne gandim la ceva ce ni se pare mai bun. Nu mi se pare o problema daca ai constientizat asta. Ce nu mi se pare normal in schimb, e sa te poti adapta perfect unei situatii de genul. Aia ar insemna ca sentimentele tale au un intrerupator, ceea ce mi-e greu sa cred. Oricat de sex e, tot exista o implicare emotionala.

        Apreciază

        1. Probabil datorită faptului că nu am mai trăit aşa ceva, mi se pare ciudat. Până acum, am avut mintea acolo, în momentul respectiv, nu mi s-a întâmplat să-mi fie mintea în altă parte. E ciudat…..

          Apreciază

  2. mi era gândul doar la kid” … spune tot ce conteaza momentan. altfel spus, placerea (in cazul kid-ului) e potentata de alti factori (nu tine doar de activitatea fizica) … si nu m-ar mira ca-n curand sa luam aici micul dejun ascultand Roxette (ca restul, se stie: „e tacere„). 😀

    Apreciază

  3. Cand vad faza „aveam planuri cu kidu”.. o fi iubitul tau.. dar suna a „aveam planuri cu ala mic (copilu) sa facem si sa dregem”

    Oare de ce o avea acest nick name…. Doar voi stiti 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

