Silence

Credeam că voi avea un weekend agitat, cu mult sex și nebunie. Când colo….nimic! Vineri m-am pus la somn seara pe la 7 și m-am trezit sâmbătă dimineața la 10. Da , 15 ore de somn, recuperatul nopților pierdute și pregătirea pentru seara ce urma. Sâmbătă, după ziua încărcată ce am avut-o, mă gândeam că seara va culmina cu un sex sălbatic. Am plecat la un chef cu niște prieteni și m-am întors în oraș pe la 12. Liniște și pace. Făceam spume, nu alta. Kidu era ocupat, iar el (să-l numim Alex) nu dădea niciun semn. Gesturi din alea de femeie disperată gen sunat cu private number sau trimis mesaje sau mai știu eu ce, nu mai fac demult, așa că, singura soluție era să merg și eu acasă și să iau somn. Zis și făcut. Speram totuși, ca la un moment dat, să sune naibii telefonul. Și parcă telefonul se împotrivea și mai tare și refuza să sune. La un moment dat, târziu în noapte, l-am dat dracului și m-am pus la somn, mă resemnasem, nu mai aveam ce face. Să mă pun eu să-i sun, nu exista ca variantă pentru mine și nu cred că se va întâmpla curând treaba asta. Am renunțat, de foarte mult timp, să fiu eu aia disperată care sună când are nevoie. Probabil că uneori fac cu nervii și îmi vine să mă urc pe pereți, aș fi ipocrită să nu recunosc, dar, pentru că gândesc și nu mai acționez din impuls, am renunțat la a face gesturi negândite cum făceam cândva.

Seara asta parcă văd că iar mă va găsi în pat, la seriale, deși, sinceră să fiu, mă irită până și gândul….

This is it, se întâmplă și la case mai mari.

P.S. Probabil trebuia să vă inventez niște povești ca să continui așa cum se așteptau mulți. Dar nu. N-am să fabulez pentru câteva vizualizări în plus la trafic, nu am de ce să o fac. Asta e realitatea și asta scriu acum și o voi face întotdeauna.

14 comentarii

      1. de-a lungu’ sau de-a latu’? :)) … daca nu mai faci ‘copilarisme’ din alea, din care faci? 😀 … presupunand c-ai renuntat de tot la orice fel de ‘copilarisme’, chiar vrei sa credem ca n-o sa te razbuni tu intr-un fel sau altul? 😛

        Apreciază

Lasă un răspuns

