Săptămână nebună

N-am mai apucat să scriu , am o săptămână nebună, la propriu. Am lămurit lucrurile cu kidu şi se pare că a priceput, acţionează în consecinţă. Ne-am petrecut aproape fiecare seară împreună, mă sună în fiecare dimineaţă şi seară, tocmai m-a sunat să mă anunţe că-mi face o vizită la job, mai târziu, deci na, pare a fi ok. Partea interesantă e că deşi e tinerel, are atitudine si-mi place. Nu ştiu dacă e o chestie personală, care să-mi placă doar mie, dar când văd un bărbat care are atitudine si nu se arată atunci când e impresionat de o femeie, mi se aprind beculeţele mai ceva ca luminile de bord 😉

Azi e abia joi şi până duminică, parcă văd că se vor mai întâmpla o groază de lucruri. Bune, evident. Se pare că e cam pe ducă vara asta, fapt ce nu îmi convine absolut deloc. Sper doar să mai ţină minim o săptămână vremea asta bună şi după aia, fie ce-o fi.

 

6 comentarii

  1. ca sa poti fi impresionat de ceva/orice … tre’ sa-ti pese. iar daca-ti pasa si esti impresionat, intr-un fel sau altul tot ne dam cu totii de gol. si nah, restu’ depinde de observator/receptor …

    anyway, lasand astea deoparte, acum conteaza „beculetele aprinse” si rozul din spatele cuvintelor scrise. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

