Hot

Ce-mi mai plac mie răsturnările astea de situații, le iubesc de-a dreptul!!! Condiția esențială e să fie benefice ….

Individul despre care vă povesteam zilele trecute, îmi lăsase o impresie destul de bună aseară, deși aveam o vagă bănuială că e ”legat” într-o relație. Trebuia să ne vedem în seara asta să gătim și să bem un vin alb. Mi-a trimis târziu un mail prin care-mi cerea să fac un lucru, de unde am dedus eu că e ”încătușat”. Am să fac ce m-a rugat, dar, luni, acum nu am starea necesară pentru astfel de prostii….. Îl voi ajuta, la fel cum am făcut-o de multe ori, cu alte persoane, dar apoi voi uita că există. Nu mai îmi plac lucrurile complicate. De ce să mă leg la cap, dacă nu mă doare?! În fine…..

Când eram pe punctul de a adormi, îmi sună telefonul. Evident era el și eu, iar nu mă așteptam. Mi-a dat jumate de oră să fiu la el. Am fost punctuală, ca de obicei….. Din nou bine-cunoscuta sticlă de alcool, din nou Cola, aceeași noi, cu aceeași sete de pasiune nebună. Se întâmplă o chestie ce mă amuză pe mine, mai nou: nu reușesc să-mi amintesc cum ajungem în pat, goi……. Ne-am tachinat iar, reciproc, până când am simțit, la un moment dat, că o iau razna. Atunci l-am implorat să mă pătrundă adânc, să-mi simt corpul cum vibrează la simțul organului său însetat de căldura mea. Nu credeam că același pat ar putea vreodată să mă facă să trăiesc asemenea momente de intensitate, plăcere, nebunie, disperare. De fiecare dată e la fel și totuși e extrem de diferit, pe zi ce trece parcă se intensifică trăirile, parcă e tot mai profund, mai puternic, mai arzător. Și de fiecare dată, carnea îmi tremură la senzațiile provocate de el. Finalul a fost de nedescris, amândoi ajungând acolo, sus, în același timp. Poate fi ceva mai perfect?

Am ținut neapărat să scriu acum, ”la cald”, pentru ca în timp, să nu uit de ce e el capabil să mă facă să simt. Nu știu dacă povestea aceasta va avea un final fericit sau nu. Nu știu ce va aduce nou ziua de mâine. Am învățat să profit și să mă bucur de ceea ce am în prezent și asta e  tot ce contează!

2 comentarii

Lasă un răspuns

