Oops I did it again :-D

Era vreo 12 noaptea când am ajuns și eu acasă. La ora aia, sâmbătă noaptea, deja mă resemnasem cu gândul că va fi încă o sâmbătă ratată, pe care o voi petrece singură, în pat, vizionând vreun film. După jumătate de oră, când eram deja instalată în pat, pregătită să dau play filmului, sună telefonul. Mda, iar deșteptul ăla de vărumio, mă gândeam eu, o fi iar orb de beat pe undeva și îi arde de dedicații muzicale la telefon. Când ridic telefonul și mă uit, surpriză! Era el! Tocmai când nu mai aveam nicio speranță și nicio iluzie. Ooooo. Păi înseamnă că e rost de ceva și va fi o noapte mai mult decât incendiară. Era cu mașina prin zonă când m-a sunat și mi-a dat 2 min să cobor. Era vesel…… Nu știam pe ce să pun mâna prima dată: pe sticla de Jack, pe chei, bani, o pereche de blugi să iau repede pe mine…. În final am aruncat acolo un tricou pe mine, mi-am luat blugii, sandalele, sticla și am coborât. ”Aruncat” e un fel de a spune, eram de fapt agitată mai ceva ca un Pepsi răsuflat că nu-mi găseam tricoul albastru cu spate gol care-mi stă atât de bine.

Urcam scările la el, când îl simt cum caută să vadă ce am pe sub haine. Nu, dragule, nu port lenjerie intimă, nu mai căuta, nu ai să găsești 😉 Am aprins o țigară, am mers să iau pahare, am pus Cola, Jack și am început să bem. De fapt, doar eu am început, el începuse, mai devreme, cândva seara. Simțeam cum mă arde alcoolul pe gât, scurgându-se ușor și-l auzeam cum „mă amenință”. Dragule, data trecută a fost de încălzire, de aducere aminte, de cum vrei tu să o numești. Mi-am intrat în ritm acum și nu voi mai avea nici dureri de picioare, nici febră musculară, nimic.

După nu știu câte pahare, m-am trezit în pat. Nu știu cum au zburat hainele de pe noi, știu doar că îi căutam flămândă organul erect, perfect pentru ceea ce îmi doream. M-am jucat puțin cu el, pentru că nu i-am rezistat foarte mult și m-am așezat peste el cu o poftă imensă ….. Începeam să simt valurile de căldură intensificându-se, devenind tot mai puternice și-am simțit cum am explodat asemeni unui vulcan. Era doar începutul…… Nu m-am putut opri, am continuat să mă mișc simțindu-l tare înauntrul meu, oferindu-mi plăceri cunoscute și totuși, de fiecare dată diferite.

Partea ”grea” a fost când a început el să se joace cu mine. Se mișca încet, doar câte puțin și mă înebunea. Și-o freca de mine și refuza să mă lase să o simt, fapt ce mă scotea din minți. A ținut-o așa minute bune, până n-am mai rezistat și m-am înfipt cu putere.

Transpirațiile reci și calde, tremuratul, urletele intense și senzațiile cele mai puternice, erau la ele acasă. După vreo 3 ore de astfel de trăiri, ne-am oprit, satisfăcuți.

Era ora 4. Eram capabilă să o iau de la început. Mă gândeam că dacă o continuăm în ritmul ăsta, îi trezim și pe vecinii din blocurile de vis-a-vis, cei din același bloc, probabil erau treziți de când începusem…… Im not the silent type 😀

Și da, aveai dreptate, tocmai atunci când nu te aștepți………..;-)

21 de comentarii

Lasă un răspuns

