Inside

Ce ciudate sunt relaţiile dintre oameni…. De vreo câteva zile radiez de fericire, sunt toată numai un zâmbet, buna dispoziţie e la ea acasă şi totul pare a fi perfect. Asta, pentru cei ce nu mă cunosc atât de bine şi sunt capabili să vadă doar la suprafaţă.

Doar două persoane au reuşit să mă citească cu adevărat şi să-şi dea seama că în spatele acestei „fericiri” este de fapt, altceva. Una dintre ele e mama, care e normal să mă cunoască atât de bine şi cealaltă este o persoană dragă mie pe care o cunosc de peste 10 ani şi deja îmi ştie felul de a fi, ştie când sunt fericită, ştie când sunt supărată şi am necazuri.

Partea bună e că am reuşit să îmi ascund extrem de bine sentimentele în faţa celorlalţi, lucru care, până acum, oricât de mult încercam, nu îmi reuşea. Totuşi, am ajuns la concluzia că e mai bine aşa şi, oricum, nu mai am de gând să mă consum pentru orice. Iau lucrurile aşa cum vin şi gata. Când va merita cineva implicarea mea, o va avea, dar până atunci……. voi continua să fiu cea pe care toţi o cred fericită şi împlinită, fără motive de supărare.

Vroiam să scriu un post parolat, unde să-mi „vărs” toate off-urile, dar nu făceam decât să amplific o stare negativă care nu mă ajuta cu nimic.

Sun is up, life goes on 😉

4 comentarii

Lasă un răspuns

