Stări

Aseară am cam căzut în butoiul cu melancolie. Şi ce fac eu în astfel de momente? Mă urc în maşină, îmi pun melodia ce mi se pare potrivită (ieri era asta) şi bântui pe străzi…… La un moment dat, simţeam lacrimile cum îmi curg pe obraz şi chiar dacă încercam, deşi nu am făcut-o, nu le-aş fi putut opri. Mi-a trecut repede, realizasem că nu are rost să mă scufund pentru nişte chestii inutile, în fond, e prea faină viaţa asta ca să o mai amărăsc şi eu. Aşa că, am luat melodia de pe repeat lăsând playlist-ul să-şi facă de cap şi în 5 minute, eram ca nouă. Pentru mine, acesta e cel mai bun medicament în astfel de momente, condus, muzica preferată şi ţigări….. Şi azi, m-am trezit bine-dispusă, pentru simplul fapt că trăiesc, soarele e pe cer, totul e frumos şi bine, restul, se rezolvă de la sine.

M-am şi amuzat puţin, aşa de dimineaţă. Până să ajung la colega mea la bloc, de unde plecăm împreună la job, fac vreo 10 minute pe jos, exact prin centrul centrului. Şi normal, dimineaţa, la ora aia, forfotă mare. Eh, de când fac acest drum, dau aproape zilnic, nas în nas cu un tip, care se uită frumos la mine şi zâmbeşte. Azi dimineaţă l-am văzut din depărtare (el pe mine nu mă văzuse încă) şi avea aşa, o privire pierdută. Am văzut cum s-a luminat la faţă când m-a văzut, a zâmbit ca de fiecare dată şi şi-a văzut de drum. Mă amuză pentru că se vede că are undeva peste 30 de ani, dar nu foarte mult şi reacţionează involuntar de fiecare dată când mă vede. Sunt curioasă dacă o să facă mai mult decât atât pe viitor. 🙂

Deci, ca şi o concluzie, sunt ok şi cu gura până la urechi, râd şi glumesc cu colegii şi asta nu poate decât să mă bine-dispună, mai mult decât până acum.

4 comentarii

Lasă un răspuns

