40

Când fiecare centimetru de piele îţi tresare, când fiecare muşchi din corp simţi cum vibrează, când nu îţi poţi mişca membrele şi când te sufoci în căldura aceea intensă emanată de cele două corpuri încinse de febra pasiunii, nu pot să spun decât că dorinţa şi pasiunea fac toţi banii din lume.

Ne-am revăzut după foarte mulţi ani şi ne-am depănat amintirle învăluiţi de  muzică bună  şi am savurat câteva sticle de vin. Să fii în compania unui smart ass, cu care să fii şi compatibil d.p.d.v. sexual, e mai mult decât perfect.

Ne-am adulmecat trupurile fierbinţi şi ne-am dezmierdat simţurile cu atingeri pline de patimi ascunse. Am tresărit în secunda în care l-am simţit adânc în mine şi m-am lăsat purtată de valul plăcerii trupeşti. Am preluat iniţiativa şi m-am lăsat supusă organului ce vibra în interiorul meu. În liniştea nopţii, am explodat asemeni focurilor de artificii, uşor la început şi tot mai intens pe măsură ce exploram un trup cunoscut şi totuşi atât de străin……. Experienţa noastră şi-a spus cuvântul , tremurul fiinţelor noastre fiind dovada vie că nu eram niciunul novici în ale plăcerii. Să pui plăcerea lui mai presus de a ta, să te oferi cu totul, necondiţionat, pentru plăcerea celuilalt, e ceva sublim, nu poate fi descris în cuvinte.

Încerc să exprim în cuvinte un lucru greu de descris. Senzaţia aceea când nimic nu mai contează, când timpul se opreşte în loc parcă pentru a te lăsa să savurezi gustul plăcerii carnale, senzaţia a două trupuri ce se contopesc pentru a se răsfăţa reciproc, pentru a-şi trezi simţurile.

Spre dimineaţă, când oraşul fremăta şi soarele strălucea pe cer, am reuşit să pun capul pe pernă, pentru 40 de minute.

Mi-am savurat cafeaua cu aroma dulce a sexului, derulând secvenţele în cap, iar şi iar şi iar……..

 

6 comentarii

  1. intrebare, pentru ca vreu sa stiu daca sunt singurul dilimac..

    schimbi asternuturile in noaptea urmatoare? cabd ramai singura in pat si vrei sa adormi inca se mai simte mirosul ala..
    de multe ori schimb asternutul pt k mai iau nervii ca nu mai este si ea acolo.. again..sau ma rog.. poate e deja altcineva…

    zi faina.

    Apreciază

Lasă un răspuns

