Opțiuni

Că toți facem sex și ne place, asta o știm cu toții, e un adevăr general valabil. Mă gândeam eu așa, cu mintea mea creață, că atunci când nu avem o relație, avem nevoie de un partener cu care să o facem. Și ca să fie cam cum ne-am dori fiecare, ar trebui să aibe el acolo, niște trăsături.

Bon. Acum intervine partea interesantă. Spun asta, pentru că pentru mine, personal, nu e o chestie deloc simplă, ba mai mult presupune ceva efort găsirea persoanei potrivite. Partea grea este pentru că atâta timp cât nu vrei pe cineva cu care să ai o relație stabilă, ci doar safe sex, trebuie să ai în vedere niște detalii mici, cu o importanță majoră.

Din punctul meu de vedere, acum, la anii și mintea ce le posed, trebuie ori să fie o persoană pe care o cunosc foarte bine ori o persoană pe care să ajung să o cunosc, deci cu alte cuvinte, să am cât de cât încredere în persoana respectivă. Când spun încredere, mă refer atât la faptul că trebuie să aibe o igienă corespunzătoare ,să fie sănătoasă, adică fără boli, infecții ș.a. și, de altfel, să nu te trezești că-ți face vreo ”surpriză” de genul celei descrise în articolul anterior. Acesta cred că ar fi criteriul principal de selecție.

Bun. Următoarele lucruri ar fi mai simple, ca de exemplu: mie-mi plac tipii direcți și cu o minte extrem de murdară, să aibe simțul umorului destul de dezvoltat (asta pentru posibilele momente penibile ce se pot întâmpla, pentru că, fie că recunoaștem sau nu, mai există și din astea), să aibe atitudine, să fie hotărât și, un alt lucru extrem de important, să fie discret. Nu de alta, dar nu-mi plac bărbații care se laudă cu prestațiile lor nocturne.

Eh, cam astea ar fi în linii mari, ”opțiunile” necesare pentru un el ca să…. Despre aspectul fizic nu am menționat nimic, pentru că nu este un lucru esențial, cel puțin nu pentru mine. Normal că dacă e și frumos ca aspect fizic, nu o să zic că nu, dar, repet, nu e un lucru esențial.

Acum, dacă vă întrebați de ce am scris toate astea, e simplu. Sunt curioasă care sunt criteriile voastre de selecție. Iar dacă bărbații o să-mi scrie doar detalii legate de trupul respectivei, gen: sâni nu foarte mari, buze cărnoase, fund bombat, permite-ți-mi, dragilor un sfat: nu vă mai obosiți să lăsați un comentariu, nu de alta, dar sunteți superficiali. Și da, e părerea mea și o susțin.

P.S. Și nu-mi veniți cu argumente de genul: ”păi în primul rând trebuie să te atragă fizicul ca să poți merge mai departe”. Nu de alta, dar, dacă respectivul nu are un fizic atrăgător, asta nu înseamnă că nu mă pot simți bine cu el în așternuturi sau nu e o companie plăcută. Și dacă vă întrebați de ce gândesc așa, e chiar foarte simplu: am avut destule ”bunăciuni” și ”frumuseți” încât să le știu ce le poate capul. Dar asta e altă discuție………………….

13 comentarii

  1. Cam aceleaşi lucruri, aş mai adăuga câteva chestii la caracter, cred. Dar în linii mari, cam la fel. Aş prefera însă să îmi fie prieten, dinainte. Cât despre fizic, înşală de multe ori, nu prea am văzut frumuseţi capabile în toate, mai ales posesoare de simţul umorului. Duhneau de narcisism, egoism şi altele,

    Apreciază

  2. Deci cat de mizerie sa fii?
    Eu incerc din rasputeri sa fiu fidea si sa arunc telefoanele vechi unde sunt numere tentante si vii tu acuma cu postul asta. 😡

    Apreciază

  3. Minte suficient de deschisa. Daca se muleaza pe a mea, e perfect. De discretie nu-mi pasa, treaba ei daca si unde se lauda. Bine, invers inteleg de ce ar fi nevoie.
    Sa duca la tavaleala cu glume, sa nu sufoce dupa 2-3 partide (se mai intampla). Sa fie disponibila daca nu de fiecare data macar de cele mai multe ori.
    Si bineinteles sa stie ce sa faca, sa ma invete suficient de repede ca sa mai vreau inca o data.
    de diversitate in pat am zis? daca nu, atunci si asta.

    Apreciază

  4. da, am decis dupa atata vreme sa imi fac un blog pentru toate draciile pe care le am facut in viata asta, dar, cu toate astea.. desi nu au fost putine deloc la numar, procentajul partidelor de sex cu tipe cunoscute in seara ce urma sa fie si sexeala.. tinde catre un 10%.

    Am nevoie sa cunosc intai persoana, sa vedem cum rezonam, plus de asta ma incita mult ‘preludiul’ acesta, the hunting.. este la fel de fun si interesant precum si uzufructul in sine.. sexul.

    Daca nu rezonez cu cineva nu pot merge mai departe, pentur ca se ivesc momente penibile in care te-ai sexat si apoi..liniste.. no talk.. apoi iar sex.. e lame rau.. mi-a fost de ajuns de cateva ori treaba asta si am decis clar ca nu mai fac asa ceva cu orice muiere care are doar niste sani frumosi, un cur apetisant si niste buze senzuale..

    asadar, daca imi lovesc diapazonul de neuronii ei si rezulta un ‘La’ curat in frecventa 440 hz.. atunci .. rpoceed next.

    Apreciază

  5. greu! da’ sa incerc: am constatat in timp ca in primul rand o tipa trebuie sa-mi atraga cumva atentie … adica sa ma faca sa vad „mai mult” decat o imagine frumoasa (gen tablou, poza, imagine la tv). apoi trebuie sa aibe ceva interesant care sa-mi mentina atentia pana la urmatorul nivel. urmeaza dialogul … partea cea mai complicata deoarece trebuie ca acel dialog sa-mi para cumva interesant (chiar daca-i doar o tampenie si nimic inteligent, daca nu-i „prea mult” poate fi fun). nu sunt genul „vanator” si deci apoi trebuie sa observ c-ar fi macar putin interesata de mine din acel punct de vedere. ajuns aici, normal ma voi intreba „da’ de ce (eu si nu altu’ mai tanar/frumos/destept/cu bani/etc. decat mine)?” … si cumva trebuie sa-mi invinga si acea suspiciune. presupunand ca trece si de asta … eu sunt (prea) romantic si daca ea e prea directa atunci risca sa strice tot ce-a „realizat” pana-n acel moment … desi nici daca-i prea sfioasa nu ajunge prea departe. lol … recitiand concluzionez ca-s mai greu de agatat decat o fata mare, da’ nah, asta e: nu-s flamand si nici dulciurile nu ma tenteaza prea usor. :))

    Apreciază

      1. pai conteaza si ala … da’ numai daca-ti convine sa mananci tortul fara cireasa, fiind constient ulterior ca ai pierdut tocmai ce-a fost mai bun la acel tort. e cam aceeasi poveste ca si cu sexul pe bani: unii barbati n-au probleme sa apeleze la prostituate … eu insa aleg varianta „sex liber consimtit”, chiar daca stiu din start ca-i mult mai scump decat cel pe bani. si cum (in acest exemplu) banii nu sunt masura cea mai importanta, la fel nici aspectul fizic nu e pentru oricine cel mai important.

        tot in ordinea asta de idei, exista sintagma „nu te pot mirosi” … care nu e doar o vorba goala ci, conform unor studii, are la baza efectul feromonilor. adica: poate sa fie tipul/tipa perfect/perfecta … daca te deranjeaza mirosul lui/ei (inainte, in timpul sau dupa actul sexual), tot degeaba-i totul (pentru ca, pentru tine, pur si simplu „pute”).

        in concluzie as spune ca-s multi factori implicati si ca varianta simpla/simplista care ne e bagata pe gat pe diverse canale s-ar putea echivala cu laturile pentru porci … care-s ok doar daca esti porc/scroafa.

        Apreciază

Lasă un răspuns

