Femeile astea…….

Mda….s-au amânat „chestiile” din diverse motive, dar nu-i problemă, recuperăm cât de curând. Asta așa, să nu credeți că mă dau la fund, revin cu detaliile picante soon.

Am avut un weekend liniștit, chiar dacă mă ia cu disperare la gândul că e pe terminate vara. Stăteam azi, la un moment dat, și mă gândeam la tot felul de chestii. Cea care mi-a zăbovit cam mult prin minte  a fost mizeria femeilor care au impresia că dacă rămân gravide intenționat și-i fac un copil individului, reușesc să-l țină legat de ele. Mare prostie, dom’le. Cât de reduse mintal pot fi, încât să aibă o asemenea mentalitate?!

Și eu puteam face chestia asta acum vreo 7 ani și n-am făcut-o. De ce? Pentru că nu mă mulțumeam doar cu atât. Adică să fim serioși, când faci un copil, ca și femeie, e mai greu să te realizezi apoi pe alte planuri, iar eticheta de „femeie la cratiță” și „mamă” nu mi se potrivea atunci și nu mi se prea asortează nici acum. Spun asta pentru că atunci când o să îmi întemeiez o familie și voi avea un copil, se va întâmpla când vom fi amândoi de acord cu acest lucru și vom considera că suntem realizați pe celelalte planuri. Poate îmi veți spune acum că dacă stai să aștepți până te realizezi ca să faci un copil, nu e o soluție. Da’ nici să faci un copil de dragul de a-l face, fără a-i putea oferi cele necesare, nu mi se pare normal. Am niște prieteni care au făcut chestia asta și nu-i prea roz situația.

În fine, articolul era despre femeile care fac copii cu un scop bine stabilit înainte. Acuma pe bune, nu ești în stare, ca femeie, să ții un bărbat lângă tine pentru ceea ce ești tu , ci prin alte mijoace? Păi atunci faci sexul de rușine.

Sunt curioasă ce cred bărbații despre acest subiect și deci, aștept mai ales părerile lor.

14 comentarii

  1. Ma intristeaza si ma sperie in acelasi timp lucrul asta. Ma sperie pentru ca e asa usor sa o patesti. Hai sa fim seriosi, cand ai o relatie de durata o verifici daca isi ia anticonceptionalele? sau anticipezi o perioada mai aiurea si folosesti prezervativ, ca poate o ia ea razna? Nu…

    Nu stiu cum vine asta cu „faci sexul de rusine” pentru ca si barbatii fac asta. Adica incearca sa-i faca un copil. Stiu ca par eu ala care a vazut tot ce-i neconventional dar cunosc o tipa care a trecut prin asta. De 2 ori cu acelasi tip. Probabil ea se putea proteja mai bine ma gandesc dar na, se pare ca se merge pe incredere.

    Uneori reusesc sa tina barbatul pentr acel copil. De multe ori as spune. Din pacate multi se resemneaza, in viata reala nu e ca la TV. Raman sa aiba grija de copil si muncesc sa-i puna ceva pe masa.

    Apreciază

    1. In cazul tipilor care fac asta e mai simplu. Ca femeie poti decide oricand sa nu-l faci daca nu ti-l doresti.
      Grav este atunci cand ea il vrea si el nu poate face nimic sa o impiedice sa il aiba. 😉

      Apreciază

  2. Am intalnit acum cateva zile o fata.S-a despartit prietenul de ea ,si ea regreta ca nu a ramas gravida ca sa aiba dupa cum spune ea „cu ce sa il aiba la mana”.Nici acum nu inteleg cum gandeste…

    Apreciază

  3. Am cunoscut două astfel de femei.

    Roxana, care era atât de îndrăgostită de un bărbat însurat, încât a crezut că altă variantă nu are. Bine, mie mi se pare cea mai proastă speţă de femeie, cea care vrea să distrugă o familie, doar pentru c-a fpst suficient de tâmpă încât să fie amanta cuiva.

    Mihaela, care a ajuns şi ea în Spani printr-o cunoştinţă. Prin România era curvă. Nu prosituată, ci curvă. Adică se futea mai cu oricine prin oraşul ei natal. A gâsit în Spania pe unul plin de bani, aşa că i-a turnat repede un copil.

    Ce s-a întâmplat în ambele cazuri? Bărbaţii au plecat şi nici că s-au mai întors. Deci pe lângă faptul că nu mai au bărbaţi, au mai rămas şi cu câte o odraslă de crescut.

    Asta-i o mentalitate de cacao, căci chiar de va rămâne bărbatul, o va face pentru copil, iar pe tine va ajunge să te dispreţuiască enorm.

    Apreciază

  4. cunosc cel putin de astfel de caz, prostii in ecuatia asta sunt barbatii care accepta sa fie trasi in asa ceva.
    Prostul de care vorbesc eu, acum are o viata de cosmar. Eu daca eram in locul lui i-as fi copt-o la greu, as fi inselat-o la greu, dar.. daca ar fi avut de fapt coaie, nu ar fi ajuns aici.. so.. barbatii is mai prosti.

    Apreciază

Lasă un răspuns

