Gânduri…….

Relațiile din ziua de azi sunt tot mai ciudate sau cel puțin așa mi se pare mie. Vorbeam azi cu o colegă și de la mentalitatea de rahat a unor bărbați, am ajuns și la căsătorie și copii. Ea a fost plimbată de la mamă la tată și invers, de la vârsta de 6 ani și zicea că asta nu a afectat-o cu absolut nimic, ba dimpotrivă, a devenit o fire independentă și descurcăreață și fără probleme de natură emoțională. Îmi spunea toate astea pentru că susținea că, în caz că va rămâne singură, va face un copil și îl va crește singură. I-am spus că nu e ok și mi se pare un gest egoist pentru că acel copil va crește , poate mai rău decât ea, fără compania unui tată.A ripostat, spunându-mi că nu va fi nici primul , nici ultimul și că nu vede în asta o problemă.

Scriam eu într-un articol, nu demult, că dacă voi fi tot singură la o anumită vârstă, voi face sau înfia un copil și gata. Evident că nu îmi doresc să se întâmple asta, dar, dacă voi fi nevoită, egoistă sau nu, îmi surâde ideea.

Totuși, nu mi se pare normal că am ajuns să gândesc așa, ba, mai mult, chiar mă sperie gândul ăsta. Oare chiar atât de tare ne-am deteriorat ca oameni, încât să ajungem să trăim singuri și să ne facem un copil, din diverse motive?! E trist…..

Cu toate astea, nu mă sperie ÎNCĂ faptul că nu am pe nimeni care să-mi fie alături. Nu se știe niciodată de unde apare norocul și șansele sunt destule……

7 comentarii

  1. Nici un bărbat nu dorește să aibă alături o femeie cu atitudine promiscuă, dar să mai facă și un copil cu ea.

    În general, articolele din reviste „pentru femei” sau „pentru bărbați” nu au nici o legătură cu realitatea, totuși, uite unul pe care îl găsesc foarte adevărat și ți-l recomand, în legătură cu acest subiect:

    http://www.cosmopolitan.ro/love-si-sex/de-citit-in-doi/trasatura-pe-care-barbatii-o-cauta-in-orice-femeie.html

    Apreciază

  2. traim in epoca vitezei, a degradarii, a promovarii superficialului..
    nu observi ca nimic nu mai are esenta? in absolut orice domeniu, imi este si greu sa mai numesc ‘arta’ ceea ce fac astia azi in.. pictura, teatru modernist si etc..

    la fel si intreba cu relatiile, oamenii.. sunt mult mai preocupati de joburi, sa produca bani, sa se distreze, sa isi traiasca viata pentru ei ca tmia mult. Un copil si o nevasta.. pun opreliste multor libertati.

    Apreciază

Lasă un răspuns

